Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilitati:
- Inregistrareaza contractele de muncă, decizia de încetare a contractului individual de muncă sau orice alte modificări ale contractului angajaților (acte adiționale, modificari salariale) în REVISAL, cu respectarea termenelor legale;
- Pregătește si realizeaza calculele salariale pentru angajații societatii prin înregistrarea tuturor informațiilor din programul de salarizare;
- Emite rapoarte lunare de salarizare, pregătește și depune declarația D112;
- Asigură relaţia cu autorităţile statului: ITM, AJOFM, etc;
- Eliberează diferite adeverinţele solicitate de angajaţi;
- Consiliază angajații in probleme de salarizare și aspecte legate de legislației muncii;
- Operează şi verifică corectitudinea datelor înscrise în certificatele de concedii medicale si se asigura de calculul corect al acestora;
- Asigură suport şi consultanţă pentru management cu privire la diverse speţe privind legislaţia muncii şi cea fiscal.
Ce căutăm:
FORMARE:
- Licență în contabilitate, economie, finanțe sau juridic;
EXPERIENȚĂ:
- 3 - 5 ani experiență în dep. Resurse umane si salarizare/administrativ
- Cunoștințe puternice a legislației muncii și a legislației fiscale;
- Cunoștințe avansate de MS Office, Excel și PowerPoint;
- Cunoștințe avansate de utilizare a unui software de salarizare (Charismă / GITS);
- Să poată lucra într-un mediu multinațional / multicultural și respecte informații confidențiale;
- Atenție la detalii și capacitatea de a gestiona și prioritiza mai multe sarcini;
- Capacitate puternică de comunicare în engleză și / sau franceză;
- Persoană ordonată, responsabilă, atentă la detalii, să fie orientat spre oameni şi soluţii, deschis, flexibil.