Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Cerințe:
- absolvent/a curs acreditat inspector resurse umane;
- minim 3 ani experienta in salarizare și administrare de personal;
- cunoștințe solide de legislația muncii;
- persoană proactivă, excelente abilități de interrelaționare și lucru în echipă;
- atenție la detalii, capacitate de analiză și sinteză.
Constituie avantaj experiența în operare Ciel.
Atribuții:
- verifică concordanța între pontaje și documentele fizice primite din teren;
- transmite în REVISAL angajările, încetările, modificările CIM;
- operează în Ciel angajările, încetările, modificările CIM;
- introduce în Ciel datele necesare întocmirii statului de plată (intervale de absențe, popriri, deduceri, prime, bonusuri, sporuri, ore suplimentare, etc.).
- întocmește adeverințele solicitate de angajați (vechime, bază de calcul, medic de familie, venit etc.);
- întocmește comunicările, adresele, deciziile pentru toate situațiile de personal care pot interveni;
- reprezintă societatea în relațiile cu AJOFM, ITM, CASS, etc.;
- întocmește declarația 112;
- întocmește situații / raportări săptămânale / lunare / anuale specifice.
Ofertă:
- posibilități de dezvoltare profesională;
- pachet salarial motivant;
- mediu de lucru dinamic, plăcut.