Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal
CERINTE OBLIGATORII:
- Curs “Inspector Resurse Umane”;
- Experienta in domeniu (salarizare si administrare personal) minim 2 ani;
- Excel cel putin nivel mediu;
- Persoana comunicativa, dinamica, cu spirit de initiativa, responsabila si atenta la detalii;
- Abilitati de comunicare;
REPREZINTA AVANTAJ:
- cunostinte de legislatie a muncii si de bune practici in domeniul HR;
DESCRIEREA JOBULUI :
- Centralizarea pontajelor la nivel de companie ;
- Intocmirea şi înregistrarea contractelor de muncă, actelor adiţionale, deciziilor ;
- Gestionarea bazei de date a angajatilor si dosarele de personal (atat in format fizic cat si electronic);
- Intocmirea specificaţiilor de personal şi a fişelor de post;
- Mentinerea legaturii cu furnizorii de servicii de Medicina Muncii si Proctia Muncii;
- Mentinerea legaturii cu furnizoriul de servicii de payroll;
- Verificarea calcului salarial, intocmirea statului de plata si a centralizatoarelor de impozite si taxe datorate statului;
- Intocmirea dosarelor pentru Casa de Sanatate;
- Colectarea si centralizarea tuturor informatiilor justificative privind statul de plata (pontaje, concedii medicale, de odihna, modificari de salarii, prime, bonusuri etc.);
-Intocmirea diverselor rapoarte si evidente specifice domeniului de activitate (HR);
BENEFICII :
-Pachet salarial motivant;
-Decont transport;
-Bonuri de masa;
-Mediu de lucru placut si dinamic;
-Prime, bonusuri;