Specialist Senior Resurse Umane

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Atribuții: Recrutare și selecție, employer branding & proiecte de dezvoltare organizationala

·  Input in elaborarea strategiei de recrutare, hand on in executie.

· Identifică cele mai bune canale (site-uri de recrutare, căutare directă, social media etc.) pentru fiecare profil căutat.

· Publicitatea în cel mai bun / potrivit format folosind networking-ul personal. Capabil să gestioneze proiecte de executive search.

·Sprijină și acționeaza că un centru de expertiză pentru HRBP în ceea ce privește găsirea celor mai bune talente folosind mediile sociale sau alte canale.

·Elaborează și implementeazănoi politici, instrumente de recrutare.

·Planifică și execută strategia și cultură brandului de angajator.

·Mestionează și îmbunătățeste profilului companiei în social media.

·Acționeaza că Ambasador Provident, construiți și mențînând relații puternice cu potențialii candidați, reprezentând compania în evenimente externe.

·Planifică și gestionează proactivevenimentele de recrutare și EB, cum ar fi târgurile de locuri de muncă, evenimentele de carieră, zilele deschise etc.

·Dezvoltă și întreține diverse materiale de comunicare și marketing, inclusiv videoclipuri / mărturii ale angajaților, campanii de social media, blogging.

·Elaborează și execută strategiei de recrutare.

·Crează și menține unor parteneriate strategice cu universitățile și asociațiile studențești pentru construirea brandului de angajator.

·Măsoara constant performanța și ajustarea activităților și strategiilor pentru îmbunătățirea continuă.

·Definineste KPI-urilor, testarea și măsurarea eficacității diferitelor tehnici de campanie, mesaje, canale etc.

·Organizarea stagilor de practică(intership) pentru susținerea talentelor viitoare.

·Crearea de noi strategii și programe noi de la bază pentru a dezvoltă și menține talentele de vârf.

·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;prijină proiectarea și livrarea programului onboarding.

·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;enține legătura cu comunitatea de resurse umane din România, inclusiv prin participarea la întâlniri și cursuri de pregătire cu scopul de a fi în permanență la curent cu noutățile în domeniu.

Cunoştinţe, aptitudini şi experienţă

·Experiență anterioară într-o poziție similară într-o companie multinațională de minim 4 ani.

·Experiență în recrutarea pentru poziții manageriale.

·Experiență social media; tendințele media digitale, inclusiv SEO și SEM, dezvoltarea site-urilor de carieră și utilizarea canalelor media digitale – de dorit.

·Video, blogging, infographics, mobile și alte instrumente pentru a spune povestea noastră.

·Cunoștințe foarte bune de operare pe calculator (cunoștințe avansate de operare în Excel).

·Pobilități dezvoltate de comunicare.

·Limba engleză- nivel avansat.

·Studii superioare finalizate.

 

 

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?