Principalele responsabilitati:
Efectueaza, corespunzator cadrului normativ in vigoare al Bancii, urmatoarele activitati:
- Seteaza in aplicatia bancii creditele si alte angajamente in sistem dupa aprobarea lor conform competentelor, cu respectarea codificarilor in functie de tipul fiecarui credit/angajament;
- Verifica in iBank daca solicitantul de credit, reprezentatul legal inregistreaza ordine de blocare prin poprire a conturilor in lei si/sau valuta , deschise la BRD.
- Seteaza in aplicatia bancii performanta financiara conform documentelor suport primite;
- Seteaza in aplicatia bancii garantia si asigurarile (daca este cazul) aferente creditului/angajamentului. Asigura codificarea corecta a garantiilor emise de Fondurile de garantare;
- Informeaza consilierul de clientela, prin mesaj scris, in legatura cu setarea sau nesetarea angajamentelor precum si motivul in acest ultim caz ;
- Seteaza in aplicatia bancii tragerile din creditele aprobate conform documentelor suport furnizate de catre responsabilul monitorizare produse PJ;
- Arhiveaza documentele aferente tragerii la dosarul de urmarire;
- Realizeaza in aplicatia bancii rambursarea creditelor si a altor tipuri de produse conform solicitarilor si cu respectarea cadrului procedural al Bancii;
- Efectueaza eventuale corectii asupra operatiunilor efectuate;
- La sfarsitul zilei dupa finalizarea tuturor operatiunilor listeaza si arhiveaza jurnalul operatiunilor;
- Asigura pregatirea documentelor pentru arhivare si transmiterea acestora catre arhiva;
Cunostinte si experienta:
- Cunoasterea reglementarilor BNR si a legislatiei in vigoare, asociate clientelei persoanelor juridice;
- Cunostinte de utilizare a aplicatiilor informatice;
- Abilitati de comunicare/atitudine proactiva
BRD face parte din topul primelor 3 banci, cu peste 90 de ani de tradiție în România avand ca principal acționar puternicul Grup Societe Generale. Chiar și în perioada COVID, BRD rămâne fidel misiunii sale, fiind un partener solid și de încredere al clienților noștri. Avem o bază de capital foarte puternică, o poziție solidă de lichiditate și un profil de risc excelent, suntem aici pentru a ajuta România să repornească, Retail Banking este un contribuitor major la profitabilitatii BRD, deservind peste 2 milioane de clienți, prin peste 600 de sucursale, Contact Center și servicii digitale.
În BRD, acțiunile noastre zilnice se bazează pe principiul egalității de șanse și tratament. Ne angajăm să promovăm diversitatea și incluziunea la locul de muncă, să acceptăm diferențele fiecărui individ, reflectând diversitatea clienților noștri și societatea în care operăm. Diversitatea și incluziunea la locul de muncă duce la un viitor mai bun și durabil prin soluții responsabile și inovatoare.
Toți angajații sunt tratați cu demnitate și respect. BRD nu discriminează niciun angajat sau solicitant în funcție de sex, orientare sexuală, caracteristici genetice, vârstă, apartenență sexuală, rasă, culoare, limbă, religie, alegere politică, origine socială, handicap, statut sau responsabilitate familială, afiliere sau comerț activitatea sindicală sau orice altă caracteristică protejată de legile și reglementările aplicabile.