Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilitati:
- Propune solutii, gestioneaza si monitorizeaza dezvoltarea de noi aplicatii web, digitale si mobile de comunicare cu clientii/tertii, care sa asigure un grad inalt de imbunatatire a experientei utilizatorului pe toate platformele online ale companiei;
- Cunoaste procesele de business desfasurate in cadrul companiei, oferind solutii pentru sustinerea acestora de catre sistemul informatic;
- Colaboreaza cu echipe din cadrul companiei pentru dezvoltarea si identificarea celor mai bune solutii digitale din punct de vedere a imbunatatirii experientei utilizatorului;
- Monitorizeaza si optimizeaza continuu performanta canalelor online si digitale de comunicare cu clientii/tertii din perspectiva cresterii gradului de imbunatatire a experientei utilizatorilor;
- Pregateste documentatia necesara, ofera informatii, consultanta si suport tehnic utilizatorilor despre functionalitatea aplicatiilor si solutiilor digitale la nivelul Departamentului;
- Contribuie la realizarea cerintelor de business pentru automatizarea anumitor procese sau imbunatatirea sistemelor existente la nivel de Departament;
- Testeaza aplicatiile online si digitale cu scopul de a eficientiza activitatea prin cresterea gradului de utilizare sau a armoniza procesele informatice cu cele business;
- Contribuie activ in vederea obtinerii/respectarii standardelor de dezvoltare pe partea de front-end si a user experience prin user interface;
- Dezvolta si implementeaza tehnici noi pentru imbunatatirea workflow-lor;
- Asigura dezvoltarile digitale necesare pentru derularea campaniilor de informare si promovare a serviciilor companiei;
- Acorda suport in colectarea si interpretarea datelor din studiile de satisfactie pentru masurare a nivelului de satisfactiei a clientilor si tertilor;
- Dezvolta si monitorizeaza rapoarte concise privind performanta aplicatiilor/platformelor online si digitale, propunand recomandari pentru imbunatatirea indicatorilor;
- Preia si propune spre implementare «best practices» atat din cadrul Grupului ENGIE, cat si din industrii complementare foarte active in sfera digitala (banking, telecomunicatii, automotive, ecommerce);
- Identifica problemele clientilor si/ sau factorii care afecteaza calitatea serviciilor oferite clientilor, propune masuri de imbunatatire si/ sau corective si contribuie la implementarea acestora.
Cerinte:
- Studii superioare tehnice finalizate cu diploma de licenta;
- Experienta in gestionare/dezvoltare de solutii digitale - minumum 2 ani;
- Bune cunostinte de operare PC (Word, Excel, Power Point, Power-BI, Baze de date);
- Cunoasterea programelor de editare imagini, grafica si animatii;
- Dorinta de a fi la curent cu tot ce se intampla in materie de dezvoltare back-end/ mediul digital / online;
- Capacitate de analiza si sinteza si abilitati de prezentare;
- Capacitatea de anticipare, initiativa si implicare;
- Abilitatea de a gandi creativ si inovativ;
- Adaptarea la schimbare si abilitatea de a invata rapid;
- Capacitate de organizare, analiza si sinteza;
- Comunicare clara si convingatoare, atat verbal cat si in scris;
- Capacitatea de lucru sub presiunea timpului si disponibilitatea la sarcini neplanificate.