Specialist Solutii Digitale Clienti

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Responsabilitati:

  • Propune solutii, gestioneaza si monitorizeaza dezvoltarea de noi aplicatii web, digitale si mobile de comunicare cu clientii/tertii, care sa asigure un grad inalt de imbunatatire a experientei utilizatorului pe toate platformele online ale companiei;
  • Cunoaste procesele de business desfasurate in cadrul companiei, oferind solutii pentru sustinerea acestora de catre sistemul informatic;
  • Colaboreaza cu echipe din cadrul companiei pentru dezvoltarea si identificarea celor mai bune solutii digitale din punct de vedere a imbunatatirii experientei utilizatorului;
  • Monitorizeaza si optimizeaza continuu performanta canalelor online si digitale de comunicare cu clientii/tertii din perspectiva cresterii gradului de imbunatatire a experientei utilizatorilor;
  • Pregateste documentatia necesara, ofera informatii, consultanta si suport tehnic utilizatorilor despre functionalitatea aplicatiilor si solutiilor digitale la nivelul Departamentului;
  • Contribuie la realizarea cerintelor de business pentru automatizarea anumitor procese sau imbunatatirea sistemelor existente la nivel de Departament;
  • Testeaza aplicatiile online si digitale cu scopul de a eficientiza activitatea prin cresterea gradului de utilizare sau a armoniza procesele informatice cu cele business;
  • Contribuie activ in vederea obtinerii/respectarii standardelor de dezvoltare pe partea de front-end si a user experience prin user interface;
  • Dezvolta si implementeaza tehnici noi pentru imbunatatirea workflow-lor;
  • Asigura dezvoltarile digitale necesare pentru derularea campaniilor de informare si promovare a serviciilor companiei;
  • Acorda suport in colectarea si interpretarea datelor din studiile de satisfactie pentru masurare a nivelului de satisfactiei a clientilor si tertilor;
  • Dezvolta si monitorizeaza rapoarte concise privind performanta aplicatiilor/platformelor online si digitale, propunand recomandari pentru imbunatatirea indicatorilor;
  • Preia si propune spre implementare «best practices» atat din cadrul Grupului ENGIE, cat si din industrii complementare foarte active in sfera digitala (banking, telecomunicatii, automotive, ecommerce);
  • Identifica problemele clientilor si/ sau factorii care afecteaza calitatea serviciilor oferite clientilor, propune masuri de imbunatatire si/ sau corective si contribuie la implementarea acestora.

 

Cerinte:

  • Studii superioare tehnice finalizate cu diploma de licenta;
  • Experienta in gestionare/dezvoltare de solutii digitale - minumum 2 ani;
  • Bune cunostinte de operare PC (Word, Excel, Power Point, Power-BI, Baze de date);
  • Cunoasterea programelor de editare imagini, grafica si animatii;
  • Dorinta de a fi la curent cu tot ce se intampla in materie de dezvoltare back-end/ mediul digital / online;
  • Capacitate de analiza si sinteza si abilitati de prezentare;
  • Capacitatea de anticipare, initiativa si implicare;
  • Abilitatea de a gandi creativ si inovativ;
  • Adaptarea la schimbare si abilitatea de a invata rapid;
  • Capacitate de organizare, analiza si sinteza;
  • Comunicare clara si convingatoare, atat verbal cat si in scris;
  • Capacitatea de lucru sub presiunea timpului si disponibilitatea la sarcini neplanificate.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la ENGIE Romania SA pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la ENGIE Romania SA pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are ENGIE Romania SA locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?