Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

  • Esti in cautarea unui loc de munca stabil?
  • Doresti sa te implici activ in asigurarea unui mediu de lucru sigur?
  • Ai experienta de minimum 2 ani in domeniul sanatatii si securitatii in munca?
  • Detii cunostinte despre legislatia specifica sigurantei la locul de munca?
  • Te-ai confruntat cu situatii dificile pe care le-ai solutionat cu succes?

Daca ai raspuns cu "da"  la intrebarile de mai sus, te invitam sa aloci timp si pentru detalii privind responsabilitatile si cerintele specifice postului deoarece esti cu un pas mai aproape de a te alatura echipei Nordic.

Sarcini si responsabilitati:

  • Organizeaza si coordoneaza activitatea de prevenire si protectie, stabilind si urmarind implementarea planurilor de actiuni care sa asigure un mediu de lucru sigur;
  • Administreaza procesele specifice SSM, PSI;
  • Mentine legatura cu furnizorii de servicii de sanatate si securitate in munca si functioneaza ca interfata intre acestia si companie;
  • Stabileste masurile corective, pe baza auditurilor (interne sau externe) si se asigura ca acestea sunt realizate astfel incat sa duca la prevenirea accidentelor de munca si mentinerea starii de sanatate a personalului;
  • Coordoneaza programele de instruire a angajatilor pe teme SSM si PSI;
  • In cazul unor accidente investigheaza cauzele producerii acestora impreuna cu responsabilul zonei in care s-a produs;
  • Coordoneaza  activitatile de evacuare si interventie in caz de necesitate;
  • Mentine la zi cunostintele si schimbarile legislative pe activitatiile din responsabilitate;
  • Asigura implementarea, in cadrul companiei, a schimbarilor survenite in urma modificarilor legislative;
  • Cunoaste reglementarile legale relevante în ceea ce privește siguranța la locul de muncă, a riscurilor, management de mediu, PSI si ISCIR;
  • Asigura suportul necesar pentru instruirea SSM pentru angajați, contractori și vizitatori in cadrul companiei;
  • Ofera suport pentru toate departamentele in ariile de responsabilitate;
  • Realizeaza audituri (in cadrul ariei de activitate) in cadrul companiei in vederea identificarii potentialelor neconformitati, publica masurile de corectie si urmareste implemantarea acestora;
  • Participa la evaluarile riscurilor de baza si complexe;
  • Colaboreaza cu toate autoritatiile si organismenle de certificare din aria de responsabilitate in vederea mentinerii unei relatii stabile si bazata pe incredere reciproca;
  • Intocmeste, publica si transmite catre autoritatiile responsabile, toate raportarile necesare, precum si documentele cerute de catre acestea;
  • Organizeaza, coordoneaza si urmareste actiunile definite in cadrul intalnirilor CSSM.

Profilul candidatului:

Studii:

  • Studii superioare, preferabil tehnice;
  • Curs inspector SSM;

Experienta:

  • Experienta in domeniu min. 2 ani;

Cunostinte necesare:

  • Legislatia specifica;
  • Operare pe calculator: Word si Excel nivel mediu;

Aptitudini si deprinderi necesare:

  • Abilitati de comunicare foarte bune;
  • Bune abilitati de organizare
  • Orientat spre rezolvarea problemelor
  • Gandire analitica;
  • Spirit de initiativa;
  • Seriozitate;
  • Usurinta, claritate si coerenta in exprimare;
  • Rezistenta la stres;
  • Permis auto.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la SC Nordic Import-Export CO SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la SC Nordic Import-Export CO SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are SC Nordic Import-Export CO SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?