Responsabilitati
Activitatea de Securitate şi sănătate în muncă:
- Organizează activitățile de prevenire și protecție din firmă;
- identificând pericolele și evaluează riscurile de accidentare şi îmbolnăvire;
- elaborează şi actualizează Planul de Prevenire și Protecție,
- elaborează şi actualizează instrucțiunile proprii de securitatea Muncii;
- elaborează şi actualizează tematicile de instruire în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă pentru toate fazele de instruire;
- actualizează Normativul cadru de acordare a echipamentului individual de protecţie;
- actualizează fişa de expunere la riscuri la fiecare post de lucru;
- Actualizează baza de date cu fişele medicale ale personalului;
Activitatea de Situaţii de urgenţă:
- Actualizare decizii/dispoziţii interne;
- Intocmire Registre evidenţe instalaţii de detectare/semnalizare incendiu, alarmare, etc.)
- Elaborare plan de evacuare;
- elaborează şi actualizează tematicile de instruire în domeniul ituaţiilor de urgenţă pentru toate fazele de instruire;
- Actualizare evidenţă stingătoare.
Cerinte:
- Studii superioare finalizate de preferinţă tehnice;
- Cursuri de aprofundare a legislatiei privind securitatea si sanatatea in munca cu o durata de cel putin 80 ore;
- Curs evaluator risc
- Curs de formare cadru tehnic PSI;
- Responsabilitate si meticulozitate in elaborarea/completarea regulilor de aplicare a normelor SSM;
-Experienta: in domeniul securitatii si sanatatii in munca/ situatii de urgenta: 3-5 ani