Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Candidatul ideal

Ne marim echipa de Resurse Umane si avem nevoie de un Specialist in Securitate,Sanatatea Muncii si Servicii de Urgenta.

Suntem in cautarea unui coleg/a organizat,analitic, comunicativ, atent la detalii, pasionat de acest domeniu si care isi doreste o schimbare in cariera pe o perioada nedeterminata.

 

Specificatii :

- Curs de inspector securitate in munca 

- Curs de evaluator de riscuri ( opțional)

- Studii: in domeniul TEHNIC (Facultate Mecanica , Facultate Constructii sau Facultate Electrotehnică)

- Experienta necesara:de 4-5 ani (pe un post similar)

 - Perms conducere

Daca te regasesti in descrierea de mai sus,te afli la locul potrivit si de abia asteptam sa ne cunoastem!

Sa avem ocazia sa discutam mai multe despre aceasta oportunitate in cariera!

Descrierea jobului

Responsabilitati:

- Gestioneaza activitatea in domeniul SSM& SU pt toate punctele noastre de lucru;

- Coordoneaza activitatea furnizorului extern de servicii SSM& SU;

- Identifica şi intocmeste “Fisele de expunere la riscuri profesionale” (cadru), pe functii si particularizate pe salariati;

- Stabileste(impreuna cu furnizorul agreat), zonele care necesita semnalizare de securitate şi sanatate in munca;

- Participa la cercetarea evenimentelor/accidentelor de munca suferite de salariati;

- Colaboreaza cu reprezentantii lucratorilor, medicul de medicina muncii, in vederea coordonarii masurilor de prevenire si protectie;

- Monitorizeaza si imbunatateste, atunci cand considera ca este necesar, activitatile legate de SSM

- Informeaza angajatorul( in scris) asupra deficientelor constatate in timpul controalelor efectuate la locul de munca si propune masuri de prevenire si protectie.

  Relatia cu clientul

- Participa la intalnirile de santier cu tematica SSM;

- Asigura legatura permanenta cu reprezentantii din santier ai clientului pentru rezolvarea oricaror probleme SSM ce ar putea afecta desfasurarea activitatii in santier.

 

Managementul si dezvoltarea echipelor

- Ajuta la integrarea noilor angajati sau a noilor veniti in santier;

- Incurajeaza calitatea lucrului in echipa si colaborarea la nivel de angajati si echipe;

Beneficii:

  Suntem o companie in plina expansiune pe piata, care oferim sanse reale de promovare si de dezvoltare profesionala angajatilor nostri.

 

Oferim un pachet salarial atractiv care cuprinde( pe langa oferta financiara) :

- contract individual de munca (CIM) pe perioada nedeterminata;

- tichete de masa in valoare de 20 de lei/zi;

- laptop si telefon de serviciu;

- bonus anual in functie de performanta;

- concediu de odihna 21 de zile + zile primite in plus in functie de vechimea in munca;

- o zi libera primita din partea companiei pt ziua de nastere;

Descrierea companiei

SC GEOCONCEPT CONSULTING SRL  a infiintata in anul 2016.

Activitatea companiei consta in

- activități de inginerie și consultanță tehnică legate de acestea

- antreprenor general constructii civile si industriale

Numai candidatii selectati vor fi contactati.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la S.C. GEOCONCEPT CONSULTING S.R.L. Iasi pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la S.C. GEOCONCEPT CONSULTING S.R.L. Iasi pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are S.C. GEOCONCEPT CONSULTING S.R.L. Iasi locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?