RESPONSABILITĂŢI
Instalare / configurare / intretinere / diagnosticare / depanare hardware si software (computere, periferice, echipamente de retelistica, aplicatii);
Asistenta si suport tehnic pentru utilizatorii retelelelor de calculatoare ;
Urmarirea inventarului parcului IT (hardware, software, fise de gestiune, fise de echipamente)
Mentinerea relatiei cu furnizorii IT (cereri si analize de oferte, comenzi, receptie produse IT, bonuri de comanda, garantii);
Monitorizarea si asigurarea bunei functionari a echipamentelor, aplicatiilor si serviciilor de retea;
Administrarea echipamentelor, conturilor de utilizator, accesului la sistemele informatice;
Asistenta si suport pentru proiecte IT;
Elaborarea de rapoarte si situatii pentru management.
CONDIȚII DE OCUPARE
Cunostinte si abilitati de instalare / configurare / intretinere / diagnosticare / depanare a infrastructurii IT (hardware si software);
Cunostinte avansate de instalare / configurare / administrare / mentenanta a sistemelor de operare Windowsa suitelor MS Office;
Cunoastere a sistemelor de operare Windows Serversi a tehnologiilor asociate (HyperV, Active Directory, File&Print sharing, etc.)
Cunostinte solide de retelistica: router, switch, TCP/IP, LAN, WLAN, WAN, VPN, DHCP, DNS, firewall;
Limba engleza: nivel bun scris si vorbit;
Minimum 2 ani experienta in activitati de suport IT;
Reprezinta avantaj:
- cunostinte sisteme de baze de date/ SQL queries, instrumente BI, reporting, analytics;
- limba franceza.
PROFIL CANDIDAT
Seriozitate, rigurozitate, integritate si buna organizare;
Capacitate de autoinstruire, spirit analitic, atentie la detalii;
Capacitate si disponibilitate pentru lucrul in echipa.
Ce iti oferim?
Șansa de a lucra într-o echipă de profesioniști, alături de care vei crește
Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță, prime de fidelitate în funcție de vechime, acces la o gama variată de formări
Beneficii diverse, de la pachete de asigurări, până la zile de concediu în funcție de vechime
Laptop, telefon mobil.