Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Suntem în căutarea unui specialist de suport tehnic cu experiență, cunoștințe solide de tehnologie și pasionat de a livra servicii de calitate clienților.
Responsabilităţi:
- Identificarea, cercetarea, înțelegerea și rezvoltarea problemelor tehnice ale clienților;
- Procesarea cererilor clienților prin canalele relevante;
- Consultarea clienților, pentru a obține mai multă valoare din produsele accesate;
- Crearea de documentație, video și articole în secțiunea Suport Center;
- Participarea în dezvoltarea de proiecte IT;
- Raportarea activității;
- Atitudine proactivă față de nevoile clienților, identificarea nevoilor și gestionarea așteptărilor acestora.
Cerinţe:
- 1-3 de experiență în a lucra cu clienți interni și externi;
- Înțelegerea conceptelor relevante de tehnologie - ex. sisteme de operare, cloud, API;
- Abilitatea de a exprimă concepte complexe în limbaj simplu și concis;
- Experiență anterioară în customer service este un plus;
- Aptitudini excelente de customer service;
- Personalitate non-conflictuală
- Limba engleză este un must
Beneficii:
- Pachet salarial atractiv
- Mediul de lucru dinamic, într-un domeniu de mare perspectiva
- Participare la programe de training
- Telefon mobil + laptop
- Posibilitatea de a lucra remote