Specialist suport tehnic IT

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Candidatul ideal:

- studii superioare domeniul tehnic (IT, Telecomunicatii, etc.) sau in curs de finalizare;
- cunoasterea limbajului SQL;
- cunostiinte Excel nivel mediu;
- cunoasterea limbii Engleze la nivel mediu;
- abilitati de relationare, experienta in sfera relatiilor cu clientii - reprezinta avantaj;
- dedicare pentru rezolvarea problemelor ridicate de clienti;

Descrierea postului:
- operatorul SS (nivel 1) va asigura suport in utilizarea functionalitatilor aplicatiilor noastre, va contribui la inregistrarea si documentarea cerintelor formulate de utilizatori;
- asigura primul nivel de suport tehnic pentru clientii companiei;
- escaladeaza problemele care nu tin de competenta sa;
- identifica si escaladeaza rapid problemele majore;
- asigura asistenta personalului tehnic al firmei ;
- opereaza in aplicatiile specifice în limita atribuţiilor de serviciu si a drepturilor de acces;
- participa la toate sesiunile de instruire pentru imbunatatirea performantelor proprii, se preocupa de insusirea de noi cunostinte;
- se implica in alte activitati de orientare catre client, daca este solicitat;
- mentine confidentialitatea datelor si informatiilor la care are acces.

Oferta:
- pachet salarial atractiv corelat cu performanta;
- mediu de lucru profesionist;
- oportunitati de dezvoltare profesionala.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la IONIC SOFTWARE COMPANY SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la IONIC SOFTWARE COMPANY SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are IONIC SOFTWARE COMPANY SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?