Specialist suport tehnic

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Evotracking este in prezent o companie din grupul Vodafone, lider global in furnizarea de solutii de telecomunicatii si IoT. Folosind o aplicatie optimizata si securizata, compania ofera un portofoliu extins de servicii pentru managementul flotelor auto.

Credem că fiecare dintre noi este parte din succesul companiei. De aceea căutăm oameni inovatori, dornici să înveţe continuu şi să dezvolte proiecte de top împreună cu noi.

Daca:

  • ai abilitati bune de comunicare si relationare;
  • ai abilitati tehnice si iti doresti sa inveti lucruri noi;
  • iti doresti o cariera intr-o companie de succes;

atunci esti pe drumul cel bun pentru a deveni urmatorul Specialist Suport Tehnic

Ne dorim sa:

  • cunosti bine pachetul Microsoft Office;
  • ai capacitate buna de a invata lucruri noi;
  • ai cunostinte limba engleza nivel mediu;

Responsabilitati principale:

  • comunici cu clientii pe mail, telefon;
  • oferi suport pentru rezolvarea problemelor semnalate;
  • escaladezi tichetele catre alte departamentele conform procedurilor interne;
  • urmaresti solutionarea tichetelor.

Iti oferim:

  • un mediu de lucru atractiv;
  • posibilitatea de dezvoltare in cadrul uneia dintre cele mai mari companii de tracking din Romania;
  • salariu in functie de competente.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la EVOTRACKING pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la EVOTRACKING pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are EVOTRACKING locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?