Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Principalele responsabilități:
- Prelucrarea comenzilor de vânzare în timp util;
- Gestionarea conturilor clienților, urmărirea cu acestia a scopurilor comerciale si administrative; Comunicarea cu clienții pe diferite căi: e-mail, telefon, chat;
- Compilarea cerințelor potențialilor clienți, oferă răspunsul sau deleagă (dacă este necesar) cerințele către departamentul de vânzări, urmărirea pentru finalizarea acestora;
- Verificarea nivelului stocurilor și comunicarea concluziilor relevante către managerul de vânzări;
- Inițierea acțiunilor de ajustare a nivelului de stoc (reducerea stocului, crearea de precomenzi pentru creșterea nivelului de stoc) în conformitate cu regulile interne și KPI;
- Asigurarea implementării listelor de prețuri corecte din baza de date;
- Monitorizarea performanței vânzărilor, înțelegerea evoluției și comunicarea concluziilor, prognozarea indicatorilor principali de vânzări, întocmirea rapoartelor;
- Studii de piață, analize de gamă în funcție de nevoile departamentului de vânzări.
Cerințe:
- Domiciliul in Bucuresti;
- Diplomă de licență, de preferință în domeniul economic;
- Experiență de vânzări dovedită;
- Orientat către client si empatic;
- Bună înțelegere a datelor;
- Gândire analitică și abilități de rezolvare simultană a sarcinilor;
- Cunoașterea excelentă a MS Office (MS Excel, nivelul mediu-avansat este obligatoriu);
- Cunoașterea limbii engleze, scris si vorbit (cel puțin nivel B1);
- Capacitatea de a lucra în echipă și de a rezolva independent problemele;
- Bune abilitati de gestionare a timpului pentru a prioritiza corect volumul de muncă;
- Bune abilități de comunicare;
- Creativ si capabil să îmbunătățească și să învețe continuu;
- Abordare proactivă.