Candidatul ideal
*Studii medii/superioare tehnice;
*Cunostinte de operare PC - MS Office;
*Orientare catre eficienta, initiativa personala;
*Capacitate de planificare si organizare a activitatii si a timpului; fire analitica cu capacitate de ierarhizare a prioritatilor;
Descrierea jobului
*Verificarea documentelor de provenienta, respectiv de calitate, pentru marfurile primite, cat si documentele de livrare (avize de expeditie, facturi,formulare de transport, etc.);
*Verififcarea conformitatii datelor introduse in calculator, cu datele din documentele/mediile primare;
*Preluarea datelor de pe documentele/mediile primare si introducerea acestora in aplicatia folosita;
*Evidenta stocurilor de piese recuperate din dezmembrarea vehiculelor scoase din uz in vederea comercializarii;
*Actualizarea listei cu piese recuperate din dezmembrarea vehiculelor scoase din uz in vederea promovarii on-line;
*Cunoasterea prevederilor legale privind regimul deseurilor, in special cu privire la vehiculele scoase din uz;
*Intocmirea raportarilor catre autoritati conform cerintelor legale.
Ce oferim
* Contract de munca pe perioada nedeterminata;
* Plata salariului se face de doua ori pe luna;
* Salariu motivant plus decontarea transportului la si de la locul de munca;
* Tichete de masa, prime de Paste, de Craciun; prime de performanta;
* Mediu de lucru stabil;
* Pregatire si trainig de specialitate.