De ce Wolters Kluwer?
Pentru că suntem „un loc grozav pentru ca oameni grozavi să facă o muncă grozavă”!
Ne străduim continuu pentru o cultură a companiei incluzivă în care atragem, dezvoltăm și reținem talente de înaltă performanță, productive și diverse. Oferim căi de carieră largi și profunde, în funcție de aspirațiile dvs. și vă oferim un mediu în care vă puteți modela viitorul și prospera.
Când vă alăturați echipei Wolters Kluwer, veți lucra pentru o companie globală care are un impact profund asupra succesului clienților săi, care afectează viețile a milioane de oameni și modelează societatea pentru viitor. Munca dumneavoastră la Wolters Kluwer ajută la protejarea sănătății oamenilor, prosperității, siguranței și drepturilor legale, în timp ce construim profesioniști mai buni în afaceri. Wolters Kluwer oferă un mediu în care ești o parte esențială a lumii în schimbare, în care ești expus la gândirea critică și la cele mai noi tehnologii.
Citiți mai multe despre munca noastră
aici .
Pentru centrul nostru global de livrare a serviciilor profesionale, căutăm un manager de consultanță specializată vorbitor de germană - Raportare reglementară
În acest rol, vei:
- Participați la proiecte de implementare prin furnizarea de expertiză funcțională prin ateliere specializate privind raportarea reglementărilor, produse bancare și financiare
- Lucrați la o implementare bazată pe proiect, veți asista clientul în definirea și analiza cerințelor, veți traduce cerințele clientului în specificații funcționale, veți implementa și testa soluțiile noastre și asigurați o urmărire și evaluare constantă a situației.
- Joacă un rol de consiliere față de clienții noștri. Vă veți folosi cunoștințele și expertiza prin diferitele proiecte, oferind consiliere cu privire la soluțiile noastre standard și/sau personalizate
- Fiți primul punct de contact al clientului pentru întrebări funcționale (de conținut).
- Lucrați în echipe multinaționale și oferind cunoștințe funcționale despre bancar și raportare bancară
- Găsiți soluții alternative în caz de probleme și gestionați îmbunătățirile pentru a rezolva problemele clienților
- Oferiți instruire clienților pentru a garanta o predare fără probleme a modulelor software implementate
Cerințe:
- Master în Economie, Economia Afacerilor, Ingineria Afacerilor cu specializare în Banca și Finanțe
- Managementul riscului financiar:
- Înțelegerea aprofundată a mecanismelor și evaluării instrumentelor financiare (împrumuturi, obligațiuni, opțiuni, swap-uri etc.)
- Experiență în unul sau mai multe dintre următoarele domenii: ALM, risc de lichiditate, risc de piață, FTP, risc de credit, adecvare a capitalului, simulări Monte-Carlo, Basel III/IV
- Experiență în furnizarea de consultanță, training și prezentări către părți externe
- Certificarile CFA/FRM/PRMIA ar fi un plus
- Experiență demonstrabilă într-un rol orientat către client
- Afinitate sau interes pentru proiecte software (de implementare); Cunoașterea bazei de date și SQL este de dorit
- Fluența limbii engleze (scris și oral) este obligatorie, alte limbi precum germana sau franceza reprezintă un plus
- Capacitatea și disponibilitatea de a călători și de a lucra la proiecte internaționale reprezintă un plus, dar nu este obligatorie
Oferta noastra:
- Programe de Creștere Internă: #Crește; Programe de Mindfulness și Wellbeing (Wellbeats, MyQuillibrium, webinarii pentru minte și corp)
- Zile libere în funcție de vechime
- Bonus anual de performanță
- Bonusuri de sarbatori de Craciun si Paste
- Indemnizatie lunara care poate fi folosita pentru transport in comun/parcare/sport etc
- Bonus de recomandare
- Program de lucru flexibil
- Asigurare de sănătate corporativă
- Notă: mutarea fizică în Cluj din alte orașe din România nu este necesară