Sr Customer Support Engineer

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare





Rezumatul descrierii postului
Suntem cel mai mare centru global de livrare din amprenta rețelei digitale General Electric, ceea ce ne permite să aducem o contribuție semnificativă la contextul energiei electrice la nivel mondial. Oferind soluții critice pentru viață, suntem profund cufundați în lumile transportului, distribuției, managementului activelor și managementului pieței, asigurându-ne că modelăm modul în care arată peisajul energetic astăzi și mâine. Echipele noastre insuflă viață software în cercetare și dezvoltare, servicii și asistență pentru produsele GE Digital, menținând în același timp legătura cu părțile interesate și clienții din întreaga lume.
Rolul face parte din echipele responsabile cu menținerea serviciilor post-implementare, asigurând dezvoltarea, actualizarea și livrarea de soluții tehnice și consultanță de cea mai înaltă clasă pentru clienții cheie din regiunile deservite de GE Grid Software Solutions.

Descrierea postului


În acest rol, veți
  • Preluarea cazurilor din instrumentul Service Now și asigurarea atingerii țintei „Service Level Agreement”.
  • Lucrați cu mai multe tehnologii: C++, SQL, Shell, Cassandra și baze de date Oracle, IIS, VMware.
  • Să fii implicat în toate proiectele ADMS din zona EURAF pentru asigurarea standardelor și procedurilor de asigurare a calității în toate aspectele dezvoltării software și integrării sistemelor.
  • Configurați și configurați servere interne similare cu sistemele clientului.
  • Actualizați versiunile Linux și versiunile Oracle, acționați ca administrator de sistem.
  • Sprijină îmbunătățirile procesului care ghidează activitățile de dezvoltare, susținere și sprijin.
  • Furnizarea de servicii de consultanță și proiectare de rețea, analize de monitorizare condiționată, întreținere predictivă, suport de urgență, întreținere ad-hoc sau parteneriate pentru servicii pe termen lung.
  • Analiza și eventuala proiectare/reproiectare a mai multor modificări și/sau actualizări ale componentelor software, precum și analiza și schematizarea, din perspectivă hardware și software, a noilor cerințe de modificare din partea clientului.
  • Dezvoltarea, testarea, implementarea și lansarea de noi componente software este o parte esențială a acestui rol.

Abilități și experiență dorite
Căutăm o minte interesată, cu dorința de a învăța noi abilități și o înțelegere largă a fundamentelor integrării software, plus capacitatea de a lucra eficient într-o echipă distribuită geografic. Responsabilitatea dvs. principală va fi rezolvarea problemelor clienților în timpul SLA, așa că este foarte important să fiți multitasking și să fiți capabil să lucrați cu termenele limită.

Calificări
  • Licență sau master în Inginerie Electrică, Informatică sau altă specializare în domeniul „STEM” (știință, tehnologie, inginerie, matematică)

Cerințe cheie
  • Cunoașterea sistemelor industriale SCADA
  • Cunoștințe foarte bune de baze de date RDBMS (MSSQL, MySQL, Oracle), instalare și interogări complexe PL/SQL
  • Abilități puternice de rezolvare a problemelor
  • Abilități foarte bune de orientare către client
  • Cunoștințe solide de sisteme de operare, Windows Server, Linux, programe de gestionare a codului sursă
  • Cunoștințe de bază despre bazele de date NoSQL (CassandraDB, MariaDB)
  • Cunoștințe de bază despre sisteme Windows, utilitare și scripting
  • Înțelegerea limbajelor de programare (C++, Java)
  • Înțelegerea cunoștințelor de rețea (configurații de router, firewall-uri, protocoale de rețea / rutare)
  • Înțelegerea serverelor de aplicații: IIS.
  • Cunoștințe despre implementarea și administrarea virtualizării (VMWare, Hyper-V) și a mașinilor virtuale
  • Bună cunoaștere a limbajelor de scripting (Shell, .NET, PERL, Powershell)
  • Excelente abilități de comunicare scrisă și verbală
  • Engleză – fluent (atât oral, cât și scris).

Ar fi un plus
  • Instrumente de management software: JIRA, Service Now, Jenkins.
  • Cunoștințe și experiență în arhitectură și proiectare software: software cu mai multe niveluri, orientat spre servicii, disponibilitate ridicată, securitate, performanță ridicată.
  • Înțelegerea instrumentelor de versiune a codului (cum ar fi Git, SVN etc.)
  • Experiență cu Agile SWS Development Methodology și SCRUM
  • Experiență de lucru pe proiecte software în domeniul energiei (gestionarea energiei, petrol și gaze, energie și apă)
  • vorbitor de franceză sau poloneză
  • Candidatul de succes poate avea nevoie să călătorească în străinătate

Perspicacitatea afacerilor
  • Abilitatea de a prelua problemele și de a găsi abordări pentru rezolvarea problemelor
  • Abil în defalcarea problemelor, documentarea declarațiilor problemelor și prioritizarea sarcinilor
  • Identifică nealinierea cu scopurile, obiectivele și direcția de lucru față de strategia organizațională. Face sugestii pentru a corecta cursul
  • Măsoară continuu rezultatele proprii și ale echipei în raport cu angajamentele programate. Echilibrează eficient obiective diferite, concurente

Atribuții personale
  • Abilități puternice de comunicare orală și scrisă
  • Abilități interpersonale puternice
  • Abilitati eficiente de rezolvare a problemelor
  • Persista până la finalizare, mai ales în fața șanselor copleșitoare și a eșecurilor. Se împinge pentru rezultate; îi împinge pe alții pentru rezultate prin spiritul de echipă

Beneficiile pe care le oferim
Veți găsi o mulțime de beneficii suplimentare pe care nu le aveți în acest moment. Echipă excelentă, proces de inducție puternic, plan de dezvoltare și formare, zile libere suplimentare, program flexibil de lucru, bonus de vacanță, bonus anual și alte bonusuri. /beneficii.




Informații suplimentare


Asistență pentru relocare oferită:
Nu

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la GE Digital pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la GE Digital pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are GE Digital locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?