Sr. Manager, Customer Success (Remote)

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

#WeAreCrowdStrike și misiunea noastră este să oprim încălcările. În calitate de lider global în securitatea cibernetică, echipa noastră a schimbat jocul. De la înființarea noastră, platforma noastră cloud-native, lider de piață, a oferit o protecție de neegalat împotriva celor mai sofisticate atacuri cibernetice. Căutăm oameni cu o pasiune nelimitată, un accent necruțător pe inovație și un angajament fanatic față de client pentru a ni se alătura în conturarea viitorului securității cibernetice. Recunoscut în mod constant ca un loc de muncă de top, CrowdStrike se angajează să cultive o cultură incluzivă, de la distanță, care oferă oamenilor autonomia și flexibilitatea de a echilibra nevoile vieții și muncii, ducându-și cariera la următorul nivel. Sunteți interesat să lucrați pentru o companie care stabilește standardele și conduce cu integritate? Alăturați-vă nouă într-o misiune care contează - o echipă, o luptă.


Despre Rol


În calitate de manager senior al echipei de succes a clienților, veți conduce o echipă de manageri talentați pentru succesul clienților care lucrează cu clienții Falcon LogScale pentru a se asigura că aceștia sunt bine încadrați, educați și împuterniciți pentru a obține succesul cu CrowdStrike. Veți fi de așteptat să dezvoltați, construiți și păstrați o echipă tehnică puternică într-o companie în creștere și evoluție rapidă. Veți lucra îndeaproape cu clienții CrowdStrike, înțelegând provocările acestora și modul în care echipa CSM le poate rezolva pentru a genera succesul clienților. De asemenea, veți colabora cu echipa de vânzări pentru planificarea și executarea unei viziuni comune pentru clienții LogScale.


Ce vei face


  • Construiți, dezvoltați și sprijiniți o echipă orientată către client, formată din manageri de succes a clienților, care sprijină clienții LogScale pe parcursul tuturor pașilor din călătoria lor către client
  • Gândiți-vă în afara cutiei pentru a inova în mod constant și a ajuta la protejarea clienților noștri, oferind în același timp un serviciu excelent de asistență Premium
  • Acționați ca antrenor, mentor și educator pentru managerii de succes a clienților din echipa dvs. pentru a sprijini dezvoltarea carierei acestora
  • Gestionați alocarea resurselor și planificarea capacității pentru a asigura o acoperire adecvată pentru baza de clienți pe toate segmentele
  • Dezvoltați și/sau îmbunătățiți procesele standard pentru echipa de succes a clienților și asigurați adoptarea lor adecvată de către echipă
  • Urmăriți clienții ca răspuns la rezultatele sondajului CSAT și identificați zonele de îmbunătățire și, dacă este justificat, implementați acțiuni corective
  • Păstrați controlul asupra rezoluției generale a oricărui caz escaladat, conducând interfuncțional după cum este necesar
  • Participați la sesiuni de planificare strategică cu echipele de management al succesului clienților și al vânzărilor
  • Identificați clienții expuși riscului dintr-un portofoliu mare de conturi și coordonați dezvoltarea planurilor de succes pentru a remedia situația și a asigura o reînnoire cu succes
  • Identificați resursele necesare pentru susținerea strategiei de succes a clienților pentru produsele LogScale
  • Lucrați în colaborare cu omologii de vânzări, servicii profesionale, marketing, dezvoltare de produse și alte echipe de sprijin
  • Acționează ca punte tehnică între CrowdStrike și client, ajutându-i pe clienți să înțeleagă mai bine capabilitățile CrowdStrike, captându-le în același timp cerințele și nevoile


De ce vei avea nevoie


  • Experiență în poziție de management al oamenilor, ideal în suport clienți/succesul clienților
  • Licență în informatică sau experiență de lucru relevantă
  • Înțelegerea tehnică a tehnologiilor de protecție a punctelor terminale
  • Motivat cu excelente abilități organizatorice
  • Autoîncepător, cu capacitatea de a lucra independent, dar și de a gestiona așteptările atât ale clienților, cât și ale angajaților și ale colegilor
  • Comunicator puternic - scris, verbal și de prezentare
  • Abilități puternice de rezolvare a problemelor cu capacitatea de a implementa abordări sistematice de scalare într-un mediu cu ritm rapid
  • O aptitudine de a înțelege modul în care produsele și soluțiile tehnologice rezolvă problemele de afaceri
  • Experiență ca manager de cont tehnic de succes / Manager de succes al clienților, cu un istoric de depășire a așteptărilor clienților
  • Experiență demonstrată de lucru cu organizații de vânzări și echipe de produse
  • O abilitate demonstrată de a gestiona angajați de nivel profesional
  • Abilitatea de a promova un mediu de lucru și atitudine pozitivă
  • Excelent comunicator scris și oral, cu abilități de prezentare și abilitatea de a se implica la o varietate de niveluri de public, inclusiv capacitatea de a interacționa cu părțile interesate executive senior
  • Abilitatea de a lucra de la distanță și capabil și dispus să călătorească în termen scurt, până la 25% din timp
  • Călătoriți după cum este necesar


Beneficiile lucrului la CrowdStrike


  • La distanță-prima cultură
  • Lider de piață în compensații și premii de capitaluri proprii
  • Vacanță competitivă și aranjamente flexibile de lucru
  • Beneficii cuprinzătoare și incluzive pentru sănătate
  • Programe de sănătate fizică și psihică
  • Concediu pentru creșterea copilului plătit, inclusiv adopție
  • O varietate de oportunități de dezvoltare profesională și de mentorat
  • Birouri cu bucătării aprovizionate atunci când aveți nevoie să alimentați inovația și colaborarea


Ne angajăm să promovăm o cultură a apartenenței în care toată lumea se simte văzută, auzită, apreciată pentru ceea ce este și împuternicită să reușească. Abordarea noastră de a cultiva o cultură diversă, echitabilă și incluzivă are rădăcinile în ascultare, învățare și acțiune colectivă. Îmbrățișând diversitatea oamenilor noștri, realizăm cea mai bună muncă și stimulăm inovația - generând cele mai bune rezultate posibile pentru clienții noștri și comunitățile pe care le deservesc.


CrowdStrike se angajează să mențină un mediu de șanse egale și acțiune afirmativă. Dacă aveți nevoie de acomodare rezonabilă pentru a accesa informațiile furnizate pe acest site web, vă rugăm să contactați [email protected] , pentru asistență suplimentară.


CrowdStrike, Inc. se angajează să respecte practici de compensare corecte și echitabile. Pentru solicitanții din Ithaca - NY, New Jersey City - NJ și Colorado, intervalul de salariu este de 125.000 USD - 200.000 USD pe an + bonus + capital propriu + beneficii. Salariul unui candidat este determinat de diverși factori, inclusiv, dar fără a se limita la, experiența de lucru, abilitățile și certificările relevante. Intervalul de salariu poate diferi în alte state.


CrowdStrike participă la programul E-Verify.


Notificare de participare E-Verify


Dreptul la muncă


Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la CrowdStrike pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la CrowdStrike pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are CrowdStrike locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?