Sr. Software Support Analyst with Dutch

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Prezentare generală a companiei

GEP este o echipă diversă, creativă de oameni pasionați de achiziții. Ne investim în totalitate în succesul clienților noștri, creând relații puternice de colaborare care oferă o valoare extraordinară an de an. Clienții noștri includ lideri de piață mondiali cu operațiuni internaționale extinse, întreprinderi Fortune 500 și Global 2000, instituții guvernamentale și publice de top.

Oferim servicii și software practice și eficiente care le permit liderilor de achiziții să își maximizeze impactul asupra operațiunilor de afaceri, strategiei și performanței financiare. Acestea sunt doar câteva dintre lucrurile pe care le facem în încercarea noastră de a construi o companie frumoasă, de a ne bucura de călătorie și de a face diferența. GEP este un loc în care individualitatea este prețuită și talentul respectat. Suntem concentrați pe ceea ce este real și eficient. GEP este locul unde ideile bune și oamenii grozavi sunt recunoscuți, rezultatele contează, iar abilitățile și munca grea conduc la realizări. Suntem o organizație care învață, căutăm în mod activ oameni care să ne ajute să ne modeleze, să ne dezvoltăm și să ne îmbunătățească continuu.

Esti unul dintre noi?

GEP este un angajator cu șanse egale. Toți solicitanții calificați vor primi luare în considerare pentru angajare, indiferent de rasă, etnie, culoare, origine națională, religie, sex, statutul de dizabilități sau orice alte caracteristici protejate de lege. Ne angajăm să angajăm și să evaluăm o echipă de lucru globală diversă.

Pentru mai multe informații, vă rugăm să ne vizitați pe GEP.com sau să ne verificați pe LinkedIn.com.

Ce vei face
  • Proprietatea și efortul de a închide toate problemele legate de anumiți clienți
  • Furnizarea de contribuții conducerilor echipei pentru apelurile de actualizare a stării cu părțile interesate cheie din partea clientului
  • Dezvoltați o înțelegere solidă a politicilor organizaționale, procedurilor și instrumentelor de achiziții electronice și implementați-o zilnic
  • Oferiți asistență tehnică prin telefon, e-mail și webex clienților din întreaga lume pentru instrumente de eProcurement
  • Comunicați proactiv starea problemei în timp util clienților și conducerii.
  • Asumați-vă proprietatea asupra problemelor până când acestea sunt rezolvate cu succes. Asigurarea rezoluției în timp util pentru a îndeplini „Obiectivele noastre de nivel de serviciu” (SLO)
  • Răspunsul la apelurile de intrare ale clienților conform SLA-urilor și asigurarea rezoluției la apel - prima remediere
  • Efectuarea de apeluri către clienți dacă procesul o cere
  • Asigurarea documentației complete cu sistemul de ticketing pentru ușurința raportării și urmăririi conform procesului
  • Documentați eficient și concis apelurile de asistență/interogările de asistență prin e-mail și soluționarea în sistemul de urmărire al companiei, exersând concepte ITIL
  • Depunerea „Soluții” și „Rapoarte de probleme”. Coordonarea cu diferite departamente implicate pentru a asigura soluționarea dinamică a erorilor și problemelor
  • Analiza problemelor, colectarea informațiilor corecte
  • Efectuați proiecte speciale la cererea managerului
  • Oferiți cursuri de instruire pentru produse clienților și personalului intern
  • Dezvoltați un raport profesional puternic cu conturile clienților alocate pentru a ne ajuta să ne dezvoltăm afacerea
  • Asigurați feedback-ul clienților conform standardelor stabilite ale companiei
  • Practicați îmbunătățirile procesului așa cum sunt definite
  • Asistați echipele de vânzări și servicii profesionale în ceea ce privește instruirea produselor și depanarea.
  • Documentarea întrebărilor frecvente și întreținerea depozitului
  • Dezvoltarea materialului de instruire dacă este necesar și actualizarea lui în timp util
  • Funcționează ca o parte esențială a echipei, aliniind activitățile individuale pentru a îndeplini obiectivele echipei și ale organizației
Ce ar trebui să aduci
  • fluență în limba engleză și olandeză (atât vorbit, cât și scris)
  • 2 + ani de experiență relevantă în managementul clienților
  • Bune abilități de comunicare și capacitatea de a comunica cu diverse echipe interne
  • Abilitatea de a documenta elementele de acțiune și de a le conduce la finalizare
  • Disponibilitatea de a conduce munca la finalizare, indiferent de șanse (Voința de a conduce munca la finalizare, indiferent de șanse)
  • Dorinta de a invata
  • Abilitatea de a înțelege problemele de afaceri și de a prezenta clientului soluția necesară

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la GEP Worldwide pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la GEP Worldwide pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are GEP Worldwide locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?