La Broadridge, am construit o cultură în care obiectivul cel mai înalt este să îi dăm pe ceilalți să realizeze mai mult. Dacă ești pasionat să-ți dezvolți cariera, în timp ce îi ajuți pe alții pe parcurs, alătură-te echipei Broadridge.
Prezentare generală a rolului:
în calitate de inginer de asistență, veți avea oportunitatea de a susține NYFIX – una dintre cele
mai mari rețele de rutare a comenzilor din lume, care permite atingerea ultra-scăzută,
accesul la piață cu impact redus și procesarea tranzacțiilor end-to-end pentru ambele părți de cumpărare. și clienții din partea de vânzare.
Veți face parte din Global FIX Support Team, o echipă internațională care asistă
instituțiile financiare globale din întreaga lume.
Responsabilitatea dvs. principală este furnizarea de asistență pentru NYFIX, precum și pentru motoarele noastre FIX
și Instrumente. Lucrând îndeaproape cu părțile interesate interne și externe, veți ajuta la
rezolvarea problemelor complexe, câștigând, de asemenea, expunere la lumea piețelor de capital și
lucrați cu unele dintre cele mai mari nume din industrie.
Responsabilitati:
- Oferă suport tehnic pentru produse pentru probleme complexe ale produselor companiei
- Interacționați cu clienții și părțile interesate interne pentru a izola și a repara produsul
probleme
- Oferă design, fiabilitate și alte feedback tehnice pentru cercetare și dezvoltare
- Oferă actualizări ale documentației tehnice ale produsului pe măsură ce sunt identificate probleme
si fix
- Creează teste și instrumente de diagnosticare pentru a identifica și remedia problemele recurente, precum și
potenţiale dificultăţi
- Construiți, implementați și reglați sisteme de monitorizare pentru a oferi notificare prealabilă
de impactul potentialului client
- Gestionarea incidentelor
- Investigați și depanați incidentele ținând clientul la curent pe tot parcursul
- Efectuați o predare amănunțită cu regiunile îndepărtate
- Orice alte sarcini care ne vor ajuta la îndeplinirea misiunii și la satisfacția clienților
Profilul tau:
- Minim 2 până la 4 ani de experiență în suport pentru clienți și aplicații FIX
rol
- Înțelegerea protocolului FIX
- Experiență de lucru la linia de comandă Linux
- Cunoașterea unui limbaj modern de programare (JAVA) sau de scripting. În timp ce aceasta este
nu este un rol de dezvoltator, abilitatea de a înțelege codul și de a scrie
scripturi simple va fi un avantaj
- Capacități excelente de organizare și comunicare, precum și analitice
și abilități de rezolvare a problemelor
- Cunoaște fluent limba engleză atât comunicare orală cât și scrisă
- Absolvent în Informatică, Inginerie sau cursuri echivalente
- Experiența în rol de suport în tranzacționare financiară este un plus și este generală
cunoștințe despre industria financiară
- Abilitatea de a înțelege și comunica rapid nevoile clienților și de a
comunicați un proces pentru a rezolva sau îmbunătăți o problemă de flux de lucru Capacitatea de a
prioritiza și escalada în mod eficient problemele clienților
- O abordare de asistență orientată spre detalii și pe client