Strategic Buyer Professional Services with French

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Despre Idemia

IDEMIA este o companie multinațională franceză, specializată în soluții de securitate și identitate.

Cheltuielile totale de achiziții ale Grupului IDEMIA depășesc 1 miliard EUR. Grupul și-a stabilit ținte ambițioase pentru obținerea de economii prin achiziționarea atât de la materii prime critice, cât și din toate categoriile de costuri indirecte (inclusiv IT) de la an la an, ceea ce implică o transformare semnificativă a organizației de achiziții și a modului în care aceasta interacționează cu alte unități de afaceri, regiuni și alte IDEMIA. Funcții.


Căutăm să creștem acoperirea și valoarea Achizițiilor, angajând un Cumpărător de Servicii Profesionale și Contractori, cu sediul din România. Sfera de aplicare ar putea fi toate cheltuielile directe și indirecte, pentru nevoile interne și pentru toate nevoile de afaceri. Părțile interesate interne vor fi la nivel mondial, cu o activitate importantă în Europa (în principal în Franța, Țările de Jos și România).


Scop

Candidatul de succes va fi responsabil pentru susținerea echipei IT și Sisteme, gestionarea Serviciilor Profesionale și Achizițiile Contractorilor. Majoritatea clienților și furnizorilor interni au sediul în Franța și restul Europei. Candidatul de succes va fi capabil să mențină strategiile categoriei, precum și să desfășoare activități tactice și strategice de aprovizionare în întreaga categorie, să găsească furnizori care pot genera valoare sau eficiență și să negocieze oferte și contracte mai bune. Acest candidat va fi, de asemenea, implicat în selectarea și negocierea cu furnizorii pentru programul specific IDEMIA Client.

Puține călătorii în întreaga lume.


Responsabilitati

  • Servicii profesionale și antreprenori Achiziționarea directă și indirectă și gestionarea unei părți sau a întregii activități de aprovizionare: RFP/RFQ, negociere, contractare,
  • Dezvoltați, implementați și gestionați proiecte de economisire a costurilor
  • Dezvoltați, implementați raportarea de achiziții bazată pe KPI-uri comune
  • Poziția necesită o muncă extinsă în echipă cu contacte IDEMIA localizate în mai multe site-uri din întreaga lume. Persoana trebuie să fie un comunicator eficient, care poate adăuga valoare la managementul aprovizionării și furnizorilor IDEMIA. Individul trebuie să fie proactiv, inovator și autonom.
  • Coordonarea cu organizația globală și regională de achiziții (cumpărători locali, cumpărători de proiecte și manageri de categorie).
  • Interacționați cu furnizorii externi și clienții interni din întreaga lume
  • Pe proiectele atribuite, selecția și/sau ofertarea furnizorilor, negocierea comercială și contractuală Dezvoltarea și menținerea unor relații pozitive cu furnizorii
  • Comunicați eficient cu departamentele utilizatorilor, cum ar fi R&D global, lanțul de aprovizionare, producție, inginerie, IT, HR, calitate, printre altele.
  • Coordonare cu finante, control
  • Doresc să călătorească în străinătate (maxim 15% din timp)


Necesar

  • Absolvent în inginerie și/sau Administrarea afacerilor sau similar.
  • Specializare/Certificare in achizitii.
  • Studii în management de proiect reprezintă un plus.
  • Minim 8 ani experienta in achizitii/procurement.
  • Experiență anterioară în achiziții într-un mediu internațional
  • Experiență puternică cu servicii profesionale, tehnologie și achiziții indirecte.
  • Experienta in achizitii/achizitii de proiecte.
  • Experienta in negocierea contractelor
  • Experiența în gestionarea categoriilor de servicii profesionale și contractori pentru Franța reprezintă un plus
  • Perspicacitate comercială, experiență în negocierea acordurilor back to back
  • Cunoștințe puternice de calculator, inclusiv Excel, Word, MS Outlook, instrumente de e-sourcing.
  • Abilități puternice de comunicare scrisă și verbală
  • Orientat spre rezultate cu capacitate de a funcționa într-un mediu de echipă multicultural, experiență în lucrul într-un mediu la distanță/distribuit.
  • Excelente abilități analitice, de rezolvare a problemelor, de luare a deciziilor și de negociere.
  • Abilitatea de a gestiona mai multe proiecte respectând în mod eficient termenele limită
  • Limba engleza si franceza fluenta.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la IDEMIA pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la IDEMIA pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are IDEMIA locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?