Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Noul rol – provocator si orientat catre viitor
- Desfasurarea de activitati de procurement controlling - calcul si urmarire KPI achizitii.
- Identificarea furnizorilor potentiali pe piata locala.
- Prelucrare si analiza comparativa a ofertelor. Selectarea furnizorilor de materiale si servicii in conformitate cu procedurile in vigoare.
- Incheierea contractelor de achizitii cu furnizorii de materiale si servicii. Stabilirea conditiilor-cadru privind intervalele de achiziţionare şi condiţiile de livrare/ambalare. Mentinerea contactului permanent cu furnizorii;
- Mentinerea unei bune cooperari cu clientii interni.
- Propunerea de masuri de reducere a costurilor, cu asigurarea eficientei si a conformitatii proceselor
Calificarile – solide si relevante
- Experienta de minim 3 ani in domeniul achizitiilor.
- Studii superioare incheiate – domeniul economic sau tehnic.
- Cunostinte de limba engleza - nivel mediu (limba germana constituie avantaj).
- Abilitati de organizare si planificare a activitatii, gandire analitica.
- Capacitate de comunicare si negociere verbala si scrisa.
- Bune cunostinte de operare PC (MS Office).