Descrierea Companiei
WNS Global Services este un lider recunoscut în externalizarea proceselor de afaceri (BPO). Oferim valoare clienților noștri aducând excelență operațională, industrie profundă și cunoștințe funcționale proceselor critice de afaceri. Clienții noștri provin din diverse industrii, cum ar fi noi: călătorii, asigurări, servicii financiare, asistență medicală, producție, distribuție și retail. Vă vom întâmpina într-o echipă globală și într-un mediu de lucru prietenos în care puteți evolua profesional.
Permitem clienților să depășească cu pasiunea noastră pentru servicii și inovație.
În centrul angajamentului fiecărui client se află urmărirea noastră de a înțelege afacerea clientului nostru și de a crea soluții de impact care pot conduce agilitatea și excelența în procesele lor de afaceri.
Promisiunea noastră de a depăși performanța provine din expertiza noastră profundă în domeniu, abordarea de parteneriat și o rețea globală de livrare.
Descrierea postului
- Selectarea furnizorilor strategici care au capacitatea de a îndeplini toate cerințele de livrare, calitate, dezvoltare de noi produse și competitivitate
- Gestionează relațiile cu furnizorii pentru mărfurile atribuite în timp ce dezvoltă și implementează programe de reducere a costurilor și îmbunătățește practicile de comandă și control al stocurilor
- Dezvoltarea, coordonarea si negocierea acordurilor si contractelor de furnizare
- Dezvoltați cunoștințele legate de industrie, produse și aprovizionare, inclusiv factorii cheie ai costurilor
- Finalizați și comunicați evaluarea performanței furnizorului
- Gestionează programe de îmbunătățire continuă cu furnizorii
- Oferiți asistență în soluționarea materialului discrepant prin coordonare cu departamentele interne și furnizorii
- Gestionați fluxul de mărfuri oferind îndrumările și asistența necesare părților interesate
- Principalul lider în negocierea costurilor cu furnizorii, reducerea costurilor și limitarea costurilor
- Management de proiect
- Administrați și finalizați proiectele speciale așa cum sunt atribuite. Asistență la dezvoltarea și implementarea îmbunătățirilor sistemului și procedurale care vor simplifica procesul de achiziție prin eliminarea timpului și/sau a costurilor din procesul de achiziție
- Facilitează comunicarea între furnizori și utilizatorii finali/părți interesate
Calificări
- Flexibilitatea, inițiativa și capacitatea de a lucra sub presiune sunt esențiale
- Abilitatea de a lucra într-un mediu internațional
- Automotivat, jucător de echipă și capabil să își asume rapid responsabilitatea operațională
- Orientat spre rezolvarea problemelor
- diplomă universitară
- Nivelul de engleză C1 este obligatoriu. Cunoștințele germane, spaniole și franceze reprezintă un avantaj
- Achizitii/experienta similara
- Abilitati de negociere/orientare catre client
Informații suplimentare
- Bonusuri pentru rezultatele tale
- O atmosferă prietenoasă și un mediu multinațional
- Gamă largă de opțiuni de dezvoltare și formare (inclusiv abilități soft și cursuri de limbă)
- Acoperire medicală
- Bookster și Beneficii Online pentru ca tu să te bucuri de hobby-urile tale