Strategic Procurement Mgr I

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Descrierea postului

Responsabil pentru gestionarea mărfurilor/categoriilor la nivel mondial, inclusiv bunurilor și serviciilor care sprijină compania și clienții săi. Include stabilirea strategiilor de categorii; dezvoltarea bazei de aprovizionare pentru a satisface cerințele companiei și ale clienților; contractare și negocieri cu furnizorii; calificarea furnizorului; și stabilirea proceselor de calitate/rezolvarea problemelor de calitate. Accentul se pune pe strategie, dezvoltarea furnizorilor, negocieri, relații de afaceri, calitate, cost, asigurarea aprovizionării și predictibilitate. Elaborează strategiile, politicile și tacticile de achiziții ale companiei necesare pentru atingerea obiectivelor. Obiectivul principal este de a reduce costul aprovizionării și de a îndeplini cerințele cererii, specificațiile de afaceri și de calitate și obiectivele de venituri. Adaugă valoare companiei prin gestionarea aspectelor de performanță ale contractelor și subcontractelor majore.

Responsabilitati
  • Conduce analiza unei anumite date despre mărfuri și a tendințelor din industrie sau conduce o subcategorie individuală a lanțului de aprovizionare; raportează rezultatele managerilor.
  • Participă ca membru senior într-o echipă interfuncțională (poate conduce proiecte specifice).
  • Se întâlnește cu managerii părților interesate pentru a înțelege prioritățile de afaceri și a le transpune în planuri de achiziții; cuprinde industria și Piața.
  • Utilizează lanțul de aprovizionare și instrumente de modelare financiară.
  • Participă la activitățile de selecție a furnizorilor.
  • Poate conduce activități pentru domenii mai puțin complexe.
  • Evaluează baza de aprovizionare a categoriei.
  • Negociaza si contracteaza cu furnizorii.
  • Se angajează cu furnizori cu complexitate redusă.
  • Monitorizează performanța furnizorilor.
  • Execută strategii de reducere a riscurilor, continuitate a afacerii, management al costurilor și operațiuni.
  • Identifică zonele comune de risc contractuale.
  • Negociază rezultatele contractuale acceptabile folosind soluții preambalate.
  • Consiliază reprezentanții de afaceri la nivel de program cu privire la domeniile fundamentale de risc contractual.
Educație și experiență necesare
  • Diplomă universitară de nivel I sau experiență echivalentă; poate avea o diplomă universitară avansată.
  • În mod obișnuit, 4-6 ani de experiență în funcție de achiziții sau de lanț de aprovizionare.
Cunoștințe și abilități
  • O bună înțelegere a proceselor de achiziții, a industriei și a furnizorilor.
  • Abilități analitice puternice.
  • Abilități puternice de aplicare în afaceri (de exemplu, Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint) și abilități de modelare a lanțului de aprovizionare.
  • Cunoștințe solide și utilizarea instrumentelor și aplicațiilor de achiziții.
  • Abilități puternice de comunicare, inclusiv abilități de prezentare și negociere.
  • Abilități de bază de management de proiect.
  • Abilitatea de bază de a dezvolta furnizori
  • Munca în echipă puternică și abilități de bază de conducere; abilități de influență de bază.
  • Stăpânirea limbii engleze și locale.
  • Abilitatea de a crea un contract folosind șabloane standard de contract de companie cu supraveghere.
  • Aplica gandirea cauza si efect pentru a identifica zonele comune de risc contractual.
  • Capabil să aplice soluții contractuale pre-ambalate pentru a obține rezultate acceptabile.
  • Înțelegerea solidă a principiilor fundamentale de contractare.
  • Bună înțelegere a unităților de afaceri ale companiei și a strategiei de afaceri a companiei.
  • Cunoștințe culturale excelente ale.
  • CosminaBiliargiu

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la DXC Technology pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la DXC Technology pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are DXC Technology locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?