Strategic Workforce Planning Project Manager

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Allianz Services este mândru să servească și să facă parte din Allianz Group, unul dintre cei mai importanți asigurători și manageri de active din lume. Amprenta noastră globală puternică, cu aproximativ 5500 de angajați localizați în opt țări și patru continente, ne permite să deblocăm întregul potențial pentru a genera o experiență superioară pentru clienți în cadrul Grupului Allianz.

Suntem actuari, analiști de afaceri, experți în finanțe, manageri de consultanță, oameni de resurse umane, profesioniști în comunicare; Ingineri operaționali și asigurători; suntem fiice și fii, mame și tați.

Oamenii noștri sunt ceea ce contează cel mai mult, înrădăcinați în valorile noastre și ne străduim să evoluăm continuu, să îmbunătățim și să creăm o experiență superioară pentru clienți, contribuind în același timp cu succes la transformarea Allianz. Grija activă pentru mediu, pentru oameni și pentru clienții noștri este ceea ce ne face un loc grozav pentru a lucra și împreună modelăm un mâine mai bun și mai grijuliu.


Responsabilitati


· Responsabil de managementul proiectului al ciclului anual SWP (Planificarea strategică a forței de muncă). Planifică, dirijează, supraveghează și controlează execuția procesului end to end.

· Supervizează colectarea datelor de la toate funcțiile/locațiile (coordonate de HRBP locale) și folosește metodologii statistice/matematice pentru a obține perspective cu accent pe stimularea performanței afacerii, investigarea și comunicarea domeniilor pentru îmbunătățirea eficienței și productivității

· Facilitați ateliere pentru a aduna cererea de forță de muncă pentru fiecare segment de talente

· Analizați informațiile de planificare strategică a forței de muncă și consultați proprietarii de afaceri cu privire la gama de opțiuni de planificare a resurselor

· Definiți KPI-uri adecvate pentru a măsura gradul de implementare; asigura urmărirea și raportarea KPI-urilor

· Coordonează și interacționează cu diverse părți interesate, construiește o structură de comunicare care să fie aplicată tuturor părților interesate, conform rezultatelor procesului și calendarului

· Asigurați implicarea și sprijinul din partea HRBP/proprietarii de afaceri locali pentru a atinge etapele de referință ale procesului

· Responsabil pentru guvernarea proiectului/procesului, asigurând cadrul și coerența globală și raportare

· Realizarea prezentărilor și pregătirea/explicarea șabloanelor către proprietarii de afaceri/clienții/conducerea/Consiliul de administrație

· Oferă săptămânal (sau după cum este necesar) raportul privind stadiul proiectului/progresului

· Menținerea și dezvoltarea metodologiei și instrumentelor SWP, identificarea oportunităților de îmbunătățire a eficienței și de a conduce îmbunătățirea continuă

· Rolul de confruntare cu clientul împreună cu punctul de contact pentru escaladarea proiectelor și soluționarea rezolvării

Cerințe

· Abilități de management de proiect, precum și experiență de lucru agilă, de preferință într-o companie multinațională.

· Cu experiență în măsurarea performanței și traducerea acestora în măsuri corective acționabile, dacă este necesar

· Nivel ridicat de autoorganizare și inițiativă, capacitate puternică de a lucra sub presiune

· Abilități analitice foarte înalte și judecată solidă în afaceri

· Stilul de lucru auto-motivat și centrat pe client

· Abilități sociale bine dezvoltate și experiență interculturală

· Abilitati puternice de coordonare si comunicare; Fluent în limba engleză

· Cunoștințe ridicate în Excel, PowerPoint, Visio (suita Ms Office)


Beneficii

Punem oamenii în centrul a ceea ce facem, de aceea ne angajăm în dezvoltarea ta personală și profesională:

  • Programe de instruire complete disponibile (cursuri personalizate)
  • Certificari internationale (Agile, Lean Six Sigma, Prince, ITIL, IFOA, ACCA, IACCM etc.)
  • Programe cuprinzătoare de leadership
  • Tot ce poți învăța cu LinkedIn Learning!
  • Cursuri de limba germana pentru orice nivel
  • Tot ce poți citi cu Bookster!

Ne pasă de performanța angajaților noștri și știm că poate fi atinsă doar asigurându-vă un echilibru adecvat între viața profesională și viața privată:

  • Opțiunea de lucru de acasă disponibilă
  • Primiți o zi gratuită de ziua ta sau vino la serviciu și primiți tichete/bilete cadou!
  • Plecați în vacanță și obțineți un bonus de vacanță!
  • Reduceri WorldClass și 7Card Gym
  • Program de asistență pentru angajați - Linie de asistență 24/7

Vino de partea Allianz! Avem compensații și stimulente atractive:

  • Compensație salarială fixă, împreună cu recompense și schemă de bonusuri legate de performanță
  • Tichete de masă și cadou


Informațiile personale pe care ni le puteți furniza (inclusiv informațiile sensibile) pot fi furnizate managerilor de angajare în scopul evaluării adecvării dvs. ca candidat.

Doar candidații potriviți vor fi contactați. Toate aplicațiile vor fi tratate cu confidențialitate.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Allianz Services pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Allianz Services pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Allianz Services locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?