Descriere
Echipa Retail Business Services din România este responsabilă de furnizarea de suport site-urilor Amazon. Activitatea echipei susține mai multe procese precum:
- Identificați și implementați remedieri corective și în amonte pentru a elimina problemele de afaceri recurente
- Investigați și explorați noi teritorii pentru a extinde spațiul actual de oportunități de program
În calitate de Expert în Subiect, sarcinile dumneavoastră vor include: - Colectarea datelor folosind toate resursele disponibile, pentru a analiza starea curentă a proceselor/activităților desfășurate;
- Identificarea problemelor existente/zonelor de îmbunătățire pentru procesele/activitățile curente.
- Generarea de soluții alternative care abordează problemele/zonele de îmbunătățire identificate; propunerea acestora echipei de management RBS și implementarea acestora;
- Crearea unui sistem de criterii pentru a determina prioritățile în aplicarea acțiunilor de îmbunătățire, în funcție de urgența și impactul pe care acestea l-ar putea avea asupra clienților; prezentarea opțiunilor echipei de management RBS;
- Crearea unui sistem care monitorizează impactul soluțiilor aplicate asupra eficienței proceselor/activităților. Adaptarea soluțiilor de îmbunătățire ulterioară în funcție de datele obținute;
- Comunicarea cu părțile implicate/impactate de procesele desfășurate de departament pentru a oferi consultanță și suport;
- Dacă există o posibilă nerespectare a calității, proprietarul postului ar trebui să semnaleze escaladarea la timp către manager sau lider, apoi să propună și să implementeze soluții prin crearea de documente specifice (COE);
- Stabilirea KPI-urilor pentru raportarea proceselor/activităților și prezentarea acestora către echipa de management/clienții interni;
- Dezvoltarea de noi procese/sisteme ca urmare a activităților de îmbunătățire; documentarea și actualizarea minuțioasă a POS-urilor;
- Mentorarea/formarea colegilor in scopul imbunatatirii competentelor la nivel de echipa/departament; ocazional el/ea poate oferi training-uri noilor angajați, la cererea managerului.
Calificări de bază
- Absolvent universitar. - 1 – 2 ani de experiență de lucru sau experiență în procese de operațiuni de afaceri bazate pe date este considerat un avantaj. Abilitati: - Nivel avansat de limba engleza atat scris cat si vorbit - Cunostinte avansate de PC - Cunostinte avansate de pachet MS Office. Capacitate pentru:
- Gandire analitica
- Rezolvarea problemelor
- Persoana care invata rapid
- Concentrați-vă pe dezvoltarea profesională continuă
- Comunicare
- Planificarea si organizarea operatiunilor si activitatilor
- Colectarea, clasificarea și interpretarea informațiilor. Demonstrați: - Pasiune pentru oferirea unei experiențe excelente pentru clienți; - Abilități puternice de comunicare și interpersonale; - Excelente abilități de ascultare; - Abilități excelente de acuratețe a datelor; - Ochi pentru detalii; - Angajamentul de a respecta Termenele limită; Calităţi / Caracteristici critice: - Idei practice; - Ritmul de implementare și consecvența în performanță.
Calificări preferate
Dive Deep, SQL, Raportare, BI, orientat către date, mentalitate analitică
Companie - Amazon Dev Ctr (România) SRL
ID post: A1721685