Subject Matter Expert MacOS

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Allianz Services este mândru să servească și să facă parte din Allianz Group, unul dintre cei mai importanți asigurători și manageri de active din lume. Amprenta noastră globală puternică, cu aproximativ 5000 de angajați localizați în opt țări și patru continente, ne permite să deblocăm întregul potențial pentru a genera o experiență superioară pentru clienți în cadrul Grupului Allianz.

Suntem actuari, analiști de afaceri, experți în finanțe, manageri de consultanță, oameni de resurse umane, profesioniști în comunicare; Ingineri operaționali și asigurători; suntem fiice și fii, mame și tați.

Oamenii noștri sunt ceea ce contează cel mai mult, înrădăcinați în valorile noastre și ne străduim să evoluăm continuu, să îmbunătățim și să creăm o experiență superioară pentru clienți, contribuind în același timp cu succes la transformarea Allianz. Grija activă pentru mediu, pentru oameni și pentru clienții noștri este ceea ce ne face un loc grozav pentru a lucra și împreună modelăm un mâine mai bun și mai grijuliu.


Rolul postului

Unified Endpoint Management (UEM) o parte a Workplace Services, se concentrează pe gestionarea tuturor dispozitivelor endpoint ale organizației, în primul rând dispozitivele Windows 10/11 și MacOS, dar și dispozitivele mobile (iOS, iPadOS, Android). Veți face parte din echipa care gestionează platforma Global Allianz Mobile Client. Candidatul va face parte din echipa UEMX care se concentrează mai mult pe platforma MacOS.



Responsabilitati

  • Responsabil pentru soluționarea, implementarea și susținerea caracteristicilor produsului MacOS ca incremente, în conformitate cu foaia de parcurs pentru produse
  • Lucrul cu Product Owner sau direct cu entitățile de afaceri pentru a aduna cerințele, analiza problemele existente și dezvolta soluții cuprinzătoare.
  • Configurați și gestionați soluția MacOS în mediu.
  • Angajați-vă în construirea de noi proiecte sau setări legate de MacOS în UEM Workspace One Infrastructure.
  • Automatizarea sarcinilor de rutină și valorificarea experienței de scripting pentru a reduce sarcina de lucru pe sarcina manuală.
  • Are atât cunoștințe profunde și experiență de lucru a proceselor, procedurilor și conceptelor din propria disciplină, precum și cunoștințe de bază despre subiecte conexe în contextul general. Lucrează cu puțină îndrumare și direcție și îndeplinește majoritatea sarcinilor în mod independent. Poate mentor juniori sau membri noi ai echipei
  • Oferiți suport administrativ și de inginerie pentru toate proiectele legate de UEM, cum ar fi implementarea unui nou sistem sau proces.



Cerințe și abilități

  • Cunoștințe și experiență actualizate în gestionarea versiunilor actuale de macOS.
  • Experiență hardware a computerelor Mac, atât Intel, cât și Apple Silicon.
  • Instalarea aplicației și ambalarea pentru implementare. Atât DMG, PKG și MPKG sunt necesare experiență.
  • Experiență cu comenzile macOS Terminal și scripturile BASH/ZSH.
  • Înțelegerea comenzilor MDM de la Workspace One, JAMF și Endpoint Manager la computerele înscrise cu Mac.
  • Experiență în adăugarea și administrarea Apple Business Manager, în special în implementarea aplicației VPP.



Beneficii


Vino de partea Allianz! Avem compensații și stimulente atractive:

  • Compensație salarială fixă ​​împreună cu beneficii fixe.
  • Beneficii flexibile care pot fi personalizate individual, astfel încât să se potrivească cel mai bine nevoilor dumneavoastră.


Beneficii fixe - Punem oamenii în centrul a ceea ce facem, de aceea ne angajăm pentru bunăstarea dumneavoastră personală și creșterea profesională.

  • Zile suplimentare de concediu (mandat de muncă, mandat Allianz, evenimente speciale, zi plătită pentru controlul medical al copilului)
  • Program de recompense și recunoaștere (Premiul pentru excelență în echipă, Premii aniversare, Premii Above & Beyond, Vă mulțumim pentru contribuție!)
  • Programe de instruire complete disponibile (cursuri personalizate)
  • Certificari internationale (Agile, Lean Six Sigma, Prince, ITIL, IFOA, ACCA, IACCM etc.)
  • Programe cuprinzătoare de leadership
  • Tot ce poți învăța cu LinkedIn Learning!
  • Cursuri de limba germana pentru orice nivel
  • Tot ce poți citi cu Bookster!
  • Programul de recomandare a angajaților
  • Oferte și reduceri exclusive
  • Plan de cumpărare de acțiuni
  • Alocații pentru evenimente speciale (alocație de naștere, pierderea unui membru de familie)
  • Parcare (locuri de parcare limitate, sistem de rezervare)
  • Cantina deschisă la fiecare etaj (cafea, ceai, apă, fructe)
  • Zone de relaxare (la fiecare etaj) si zona de jocuri
  • Program de lucru flexibil


FlexiBenefits - Ne pasă de performanța angajaților noștri și știm că aceasta poate fi atinsă doar prin asigurarea echilibrului dvs. adecvat între viața profesională și viața privată.

  • Servicii medicale
  • Pensiune privata
  • Turism intern
  • Experiențe inteligente
  • Tichete de masă
  • Bonuri de transport
  • Eveniment cultural
  • Telemunca
  • Cadouri și cadouri
  • Donații


Informațiile personale pe care ni le puteți furniza (inclusiv informațiile sensibile) pot fi furnizate managerilor de angajare în scopul evaluării adecvării dvs. ca candidat.

Doar candidații potriviți vor fi contactați. Toate aplicațiile vor fi tratate cu confidențialitate.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Allianz Services pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Allianz Services pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Allianz Services locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?