Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
In procesul de recrutare, OMNIASIG VIENNA INSURANCE GROUP SA colecteaza date cu caracter personal.
Pentru detalii complete cu privire la acest aspect, va rugam sa vizitati site-ul companiei.
Principalele responsabilitati:
- Efectueaza analiza de risc pentru solicitarile tehnice si comerciale pe linie de subscriere primite de la entitati din cadrul companiei si stabileste in limitetele de competenta conditiile de asigurare in care se subscriu obiectivele propuse;
- Acorda asistenta si suport tehnic entitatilor companiei la intocmirea de oferte catre clienti/brokeri sau avizeaza ofertele realizate de acestea;
- Acorda asistenta tehnica si comerciala entitatilor companiei la negocierea si emiterea efectiva a contractelor/politelor de asigurare;
- Emite polite de asigurare, organizeaza si urmareste modul de derulare a contractelor/politelor de asigurare in administrarea sa;
- Acorda suport colegilor implicati in procesele de vanzare, promovare sau administrare a portofoliului;
- Efectueaza analize specifice managementului portofoliului de produse, P&L, etc.;
- Elaboreaza fise de calcul pentru produsele din portofoliu;
- Se implica activ prin recomandarea unor modifcari in dosarele tehnice de produs, in cadrul reviziilor tehnice la nivel de portofoliu de produse sau creare de produse noi;
- Testeaza/propune/participa la conceperea sistemului de rapoarte interne necesar analizei si administrarii produselor de asigurare aflate in domeniul de activitate;
- Testeaza/participa la implementarea modificarilor/produselor noi in sistemele electronice de emitere.
Cerinte:
- Studii superioare finalizate;
- Experienta in domeniul asigurarilor - minimum 3 ani;
- Cunostinte privind legislatia si reglementarile in vigoare in domeniul asigurarilor;
- Cunoasterea tipurilor de produse de asigurare non-auto;
- Cunostinte limba engleza – nivel mediu spre avansat;
- Cunostinte foarte bune baze de date (Excel – nivel mediu), MS Office;
- Gandire analitica, atentie la detalii;
- Orientare spre obiective si rezultate;
- Abilitati de comunicare si spirit de echipa;
- Capacitatea de gestionare si finalizare a sarcinilor multiple;
- Integritate, initiativa, autocontrol, seriozitate, tact, corectitudine.
Ne pasa de performanta angajatilor nostri, asiguram un echilibru adecvat dintre viata profesionala și cea privata, prin:
- opțiunea Work from Home disponibila;
- zi libera cu ocazia zilei de nastere si tichete cadou;
- tichete de masa;
- asigurare de sanatate;
- reduceri la abonamente 7Card si WorldClass;
- abonament Bookster.