Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Pentru clientul nostru, lider mondial in domeniul transporturilor, recrutam o persoana ambitioasa si muncitoare care sa ofere suport administrativ in departamentul de facturare.
Rolul este pe o perioada determinata de 3 luni.
Locatie: Otopeni, Bucuresti
Cerinte:
- Studii medii/superioare economice;
- Minim 3-6 luni pe un rol administrativ cu responsabilitati in facturare;
- Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu-avansat;
- Persoana sociabila, atenta la detalii, muncitoare si analitica.
Descrierea jobului:
- Activitati administrative (introducere de date, suport in distribuirea documentelor, arhivarea documentelor etc.);
- Gestionarea facturilor, chitantelor, bonurilor de consum;
- Mentinerea legaturii cu toate departamentele companiei;
- Ofera suport administrativ pentru departamentul de contabilitate si facturare;
- Tine evidenta documentelor financiare.
Beneficii:
- Salariul net + tichete de masa + asigurare de viata + asigurare medicala + decontarea combustibilului;
- Posibilitatea de a incepe o cariera intr-o companie de succes din piata.