Suport tehnic nivel 3

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Candidatul ideal

  • Cunostinte bune in domeniul IT: remote troubleshooting, networking, XML, XLS;
  • Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat (scris, citit, vorbit);
  • Experienta anterioara pe un rol de suport nivel 2/3.

Descrierea jobului

  • Gestionarea solicitarilor primite pe mail si solutionarea ticketelor;
  • Oferirea de suport pentru aplicatiile dezvoltate intern;
  • Stabilirea unui diagnostic tehnic pentru incidentele reclamate;
  • Crearea de proceduri de lucru pentru suportul de nivel 1 si nivel 2;
  • Implementarea de campanii;
  • Participarea la traininguri pentru produsele dezvoltate.

Beneficii

  • Bonuri de masa- 15 lei;
  • Asigurare medicala;
  • Decont transport- abonament Metrorex/ STB, abonament loc parcare sau bicicleta;
  • Bonus de performanta anual;
  • Grila salariala in euro, raportata la valoarea actuala a cursului;
  • Fructe la birou;

Alte informatii

  • Program 10:00-19:00 (luni-vineri);
  • Locatie: Sun Plaza (cladirile de birou Sun Offices), acces direct metrou Piata Sudului.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Acrelec Software pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Acrelec Software pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Acrelec Software locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?