Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal
- Cunostinte bune in domeniul IT: remote troubleshooting, networking, XML, XLS;
- Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat (scris, citit, vorbit);
- Experienta anterioara pe un rol de suport nivel 2/3.
Descrierea jobului
- Gestionarea solicitarilor primite pe mail si solutionarea ticketelor;
- Oferirea de suport pentru aplicatiile dezvoltate intern;
- Stabilirea unui diagnostic tehnic pentru incidentele reclamate;
- Crearea de proceduri de lucru pentru suportul de nivel 1 si nivel 2;
- Implementarea de campanii;
- Participarea la traininguri pentru produsele dezvoltate.
Beneficii
- Bonuri de masa- 15 lei;
- Asigurare medicala;
- Decont transport- abonament Metrorex/ STB, abonament loc parcare sau bicicleta;
- Bonus de performanta anual;
- Grila salariala in euro, raportata la valoarea actuala a cursului;
- Fructe la birou;
Alte informatii
- Program 10:00-19:00 (luni-vineri);
- Locatie: Sun Plaza (cladirile de birou Sun Offices), acces direct metrou Piata Sudului.