Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Cautam angajati back-office pentru suportul procesului de vanzare, urmarirea si inchiderea vanzarilor periodice (precum cele de suport, subscriptii software, abonamente si timp pre/post paid servicii tip telecom), prepararea documentelor de vanzare de ofertare, contractare, facturare, urmarirea incasarilor, suport clienti post vanzare.
Candidatul ideal este de nivel inceput de cariera, absolvent studii superioare, cu aptitudini bune de utlizare a instrumentelor tip office, organizat si dispus sa urmeze zilnic rutinele de lucru, sa invete si sa utilizeze corect si regulat instrumentele specifice de lucru precum CRM, instrumente de raportare, etc.
Experienta anterioara in lcru cu contracte, SEAP, gestiunea marfii, telesales, este apreciata.
Cunoasterea limbii engleze este obligatorie cu capacitatea de a citi si intelege prefect, precum si de a traduce in ambele sensuri texte tehnice, si de a purta discutii cu partenerii societatii in limba engleza.
Programul de lucru este full time si exista posibilitatea de a lucra la distanta.