Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Cerinte:
- Experienta in ofertare intr-un domeniu tehnic
- Limba engleza la nivel avansat - obligatoriu
- Reprezinta avantaj cunostinte in utilizarea programului AutoCAD
- Gandire analitica, logica
- Bune abilitati de lucru cu cifre
- Atentie la detalii
- Capacitatea de a privi si analiza lucrurile in ansamblu
- Bune abilitati de cooperare si lucru in echipa
- Proactivitate, inițiativa, implicare
- Cunostinte Excel, Word, Outlook
- Orientat catre rezultate
- Creativitate operationala, pragmatism, orientare catre eficienta
Responsabilitati:
- Preia cererile de oferta de la reprezentantii de vanzari si cele provenite din alte surse
- Intocmeste si transmite oferte tehnice si financiare; planifica ordinea intocmirii acestora
- Obtine informatii relevante pentru a emite oferta
- Se asigura ca toate ofertele ajung in timpul agreat catre clienti/reprezentatii de vanzari
- Reface ofertele ori de cate ori este nevoie pana la incheierea contractului
- Proceseaza comenzile primite;
- Urmareste derularea comenzilor/ contractelor si finalizarea acestora (livrare/ incasare)
- Urmareste finalizarea ofertelor trimise, impreuna cu agentul de vanzari responsabil;
- Preia apelurile telefonice, a corespondentei, email-urilor si le distribuie colegilor
- Actualizeaza baza de date cu clienti
- Activitati de marketing si Public Relations
- Traduceri din/in limba engleza (manuale tehnice, brosuri, cataloage)
Oferim:
• Pachet salarial motivant (3000Ron NET)
• Posibilitatea integrarii intr-o echipa dinamica, alcatuita din oameni loiali si perseverenti, condusi de dorinta de a face performanta
• Training