ALTEN Romania face parte din Grupul ALTEN, Leader in IT si Consultanta Inginerie. Dezvoltăm soluții tehnice inovatoare și durabile care îndeplinesc nevoile partenerilor noștri locali și internaționali.
Alăturați-vă echipei noastre de ingineri în rolul de Supplier Quality Engineer!
 
 O zi obișnuită poate include următoarele:
      - Pentru a gestiona și furniza cerințe de calitate pentru a susține toate cerințele specifice ale fabricii și ale clienților.
 - Responsabilitatea pentru urmărirea și monitorizarea tuturor cerințelor QOS identificate ale clienților / fabricii.
 - Închiderea preocupărilor clienților / fabricii în intervalul de timp prestabilit folosind tehnici de rezolvare a problemelor aprobate de client.
 - Monitorizați și comunicați orice probleme legate de calitatea furnizorilor părților interesate cheie din afacere și participați la rezolvarea problemelor.
 - Analizează retururile clienților și efectuează revizuirea 8D, coordonează implementarea acțiunilor preventive/corective acolo unde este necesar.
 - Efectuați vizite la locația furnizorilor, audituri de calitate, după caz.
 - Oferiți sprijin afacerii în ceea ce privește managementul calității furnizorilor pentru o varietate de probleme legate de calitatea furnizorilor.
 - Menține baza de date privind calitatea furnizorilor și oferă rapoarte, dacă este necesar.
 - Finalizare PPAP furnizor. 
 - Organizați și facilitați activitățile Run @ Rate.
 - Compilați și prezentați documentele de verificare a capacității și datele asociate.
 - Suportă programe CI și 6 Sigma.
 - Sprijiniți activ activitățile de investigare a procesului/preocupărilor clienților folosind tehnici Global 8d.
 - Sprijină schimbarea inginerească a produselor și proceselor existente.
 - Coordonează și implementează evenimente de construcție de pre-producție
 - Asigurați-vă că sunt identificate obiectivele și cerințele de calitate ale clienților și companiilor și sprijină Managerul de Program și fabrica pentru a se asigura că sunt aplicate de echipa de proiecte.
 - Susține producția și cerințele clienților, atât interne cât și externe.
 - Facilitați și documentați recenziile lecției învățate
 
 
Pentru a asigura succesul în acest rol, aveți nevoie de următoarea experiență și abilități:
      - Licență sau calificare aferentă în Inginerie.
 - Experiență de cel puțin 3 ani în medii de producție auto sau de mare viteză / dezvoltarea bazei de furnizori.
 - Înțelegerea diferitelor instrumente și metodologii de calitate, cum ar fi JIT, APQP, PPAP, 8D, SPC, diagrame Pareto și date statistice
 - Experienta deplina in selectia, dezvoltarea si managementul furnizorilor de procese.
 - Cunoștințe și experiență în PFMEA, managementul, supravegherea, implementarea și actualizarea procedurilor IATF1949 și ISO 14001.
 - Fluent în limba engleză. 
 - Ingineria HNC/HND cu accent pe managementul furnizorilor ar fi un plus.