Supplier Quality Technician I

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Declarație de scop: Planifică și execută activități legate de evaluarea și dispunerea produselor primite de la furnizorii de componente și/sau este angajată în calificarea și aprobarea furnizorilor de componente achiziționate. Emite și sprijină acțiunile corective ale furnizorilor și procesele de analiză a defecțiunilor.

Responsabilități cheie ale postului:

  • Sprijină îmbunătățirea calității furnizorilor prin feedback permanent furnizat către SQE cu privire la nivelul de calitate al componentelor.
  • Gestionează sistemul de colectare a datelor cu privire la performanța calității furnizorilor pentru a monitoriza performanța furnizorului.
  • Susține managementul NCM prin activitatea de raportare sau pregătirea pieselor NCM pentru a fi returnate furnizorilor.
  • Verifică piesele primite în raport cu specificațiile clientului, pentru a asigura conformitatea produsului.

Responsabilități suplimentare:

  • Califică componentele personalizate prin interfața cu furnizorul și clientul. Prezintă clienților date/eșantioane de calificare. Comunică cu clienții cu privire la specificațiile de imprimare.
  • Rezolvă problemele legate de calitatea produselor furnizorilor.
  • Participă la activitățile MRB/NCM pentru a sprijini rezolvarea problemelor legate de calitatea furnizorilor.
  • Emite și urmărește cererile de acțiuni corective ale furnizorilor (SCAR). Generează și revizuiește rapoarte SCAR deschise/întârziate pentru a se asigura că furnizorii răspund la solicitările de acțiuni corective. Aprobă răspunsurile SCAR la problemele legate de calitatea furnizorilor și verifică eficacitatea acțiunilor furnizorilor la recepțiile ulterioare ale produselor.
  • Asistență NCM cu procesul RMA.
  • Reduceți eforturile de recuperare a costurilor către furnizor pentru a recupera costurile cu forța de muncă și piesele din cauza defectelor furnizorului.
  • Trimiteți rapoarte de livrare și calitate la timp către Achiziții și clienți, după cum este necesar, pentru furnizorii care sunt specifici clientului.
  • Coordonează epurările de produse din cauza defectelor furnizorului și asistă Achizițiile în organizarea transportului de material de înlocuire cu furnizorul; Lucrul cu furnizorii la fața locului; Asistență cu deteriorarea de marfă și sortarea produsului.
  • Cunoaște și respectă cerințele standardelor ISO 9001, ISO 14001 și ISO 45001 prevăzute în procedurile și instrucțiunile care sunt specifice fiecărui domeniu, documentație care stă la baza bunei funcționări a sistemului integrat de management al calității, mediului, siguranței și sănătății în muncă.
  • Pot fi necesare călătorii minime pentru a satisface nevoile afacerii (estimat 5%)
  • Îndatoriri suplimentare, așa cum sunt atribuite.

Educație/Experiență Calificări:

  • Este necesar un minim de diplomă de asociat; este de preferat o diplomă de asociat.
  • Este necesar mai puțin de Un (1) an de experiență similară; Se preferă unul (1) sau mai mulți ani de experiență în domeniu.

Poate fi luată în considerare o combinație echivalentă de educație și experiență suficientă pentru a îndeplini cu succes responsabilitățile cheie ale postului.

Alte calificari:

  • Cunoștințe medii de calculator
  • Abilitati intermediare de luare a deciziilor, rezolvare de probleme
  • Abilități intermediare de comunicare verbală și scrisă
  • Experiență de bază în producție
  • Cunoștințe de bază standard de manoperă
  • Orientarea către client
  • Abilități de bază pentru modelul - Dimensionare și toleranță geometrică (GD&T)
  • Abilități de bază de măsurare folosind echipamente de inspecție (Șublere, micrometre)
  • Echipamente și materiale de birou generale

Mediu de lucru:

  • Setarea de lucru trebuie să constea într-un mediu de producție cu iluminare adecvată, temperaturi confortabile și un nivel moderat de zgomot.

Acest document nu reprezintă un contract de muncă și nu este destinat să surprindă toate sarcinile posibile pe care titularul în funcție i-ar putea fi solicitat.

Plexus este o organizație globală, al cărei sediu este situat în Statele Unite și ale cărei servicii sunt oferite prin intermediul afiliaților săi internaționali. Pentru a satisface nevoile clienților săi, dintre care mulți sunt și organizații internaționale, Plexus operează într-o structură organizațională matricială, în care angajații sunt așteptați să interacționeze cu colegii, managerii și conducerea superioară în oricare dintre locațiile noastre internaționale. Prin urmare, deși postul descris aici este oferit de Plexus Services RO SRL, serviciile angajatului sunt prestate într-un context global sau la nivel de grup.

Pentru informații suplimentare despre locațiile internaționale ale Plexus, vă rugăm să vizitați https://www.plexus.com/en-us/about/locations .

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Plexus Corp. pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Plexus Corp. pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Plexus Corp. locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?