Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
DEBEO JOBS este o agenție de munca temporara din Iași cu capital integral romanesc. Cu multa munca si seriozitate, in ultimii ani am reușit sa atragem clienți tot mai importanți, mai ales din domeniul industrial. Noi construim relatii de durata cu candidatii nostri, si avand in vedere cerintele clienților reusim sa punem impreuna cei mai potriviti candidati cu cei mai buni angajatori.
Clientul nostru, este o companie internațională specializată în dezvoltarea și producerea de componente pentru industria aerospațială. Compania este ferm concentrată pe creșterea internațională fiind activă în 3 locații din întreaga lume: SUA, România și Belgia, și are un portofoliu impresionant de clienți precum Boeing, Airbus, Bombardier, Asco și Rolls Royce.
Pentru a consolida echipa locală din România, cu sediul la Iași, clientul nostru este in cautarea unei persoane cu experienta in functia de Supply Chain Manager.
Responsabilitatile principle sunt:
- Coordonarea echipei de planificare, garantând acuratețea execuției a unui plan general de producție (MPS - master planning scheduling) precum și a planificării detaliate în cadrul nivelurilor de servicii convenite, inventare și costuri, pentru a furniza clienților nivelul așteptat de servicii la cel mai bun cost posibil;
- Stabilirea timpilor de aprovizionare, garantarea livrării la timp a materiilor prime și a pieselor necesare și desfășurarea negocierilor cu furnizorii și subcontractanți în legătură cu prețurile, volumele, achizițiile de echipamente noi.
Profilul candidatului ideal
- Master în Inginerie mecanică.
- 2-4 ani experiență (Master) în planificare în mediu de producție.
- Aptitudini avansate Excel și cunoaștere aprofundată a sistemelor ERP și MRP.
- Planificarea a unui proces simultan de producție ade articole.
- Abilități analitice puternice și capacitate de a gestiona diferite probleme.
- Capacitatea de a gestiona, planifica și organiza activități complexe.
- Noțiuni de achiziții și logistică și dorința de a învăța din acest domeniu.
- Excelente aptitudini soft și de comunicare.
- Abilități de organizare a oamenilor.
Descrierea postului
Standardizare
- Sprijinirea dezvoltării și implementării a proceselor de bază de planificare și achiziție, planificarea procedurilor comerciale concentrându-se asupra cerințelor interne sau externe ale clienților, având în vedere capacitățile tehnice, resursele disponibile și capacitățile furnizorilor.
- Elaborarea documentației și a procedurilor standard pentru procesele și sistemele de planificare și achiziție, asigurând-se că acestea sunt respectate în fabrică.
Planificare generală
- Implementarea și gestionarea planului general de producție.
- Definirea comenzilor care necesită prioritate și sincronizarea cu părțile interesate.
- Asigurarea, împreună cu inginerii, ca datele planului de producție sunt corecte și sunt coordonate cu procesul de producție, pentru a actualiza timpii de rulare, ciclici și de configurare.
- Analizarea previziunilor vânzărilor pentru a determina resursele necesare producției pe termen scurt și lung (oameni, materiale, echipamente, subcontractare).
- Oferirea de asistență în negocierile cu furnizorii și/sau clienții, doar în subiecte conexe planificării și analizei proceselor.
- Elaborarea și supravegherea implementării planurilor de acțiune preventivă și corectivă, după caz.
- Facilitarea reuniunilor inter-funcționale pentru îmbunătățirea adoptarea celor mai bune tehnici, metode și abordări ale practicilor de prognozare.
- Gestionarea împreună cu echipa de planificare interacțiunile externe și interne cu scopul final de a garanta satisfacția clienților.
Managementul achizițiilor
- Garantarea unei legături optime între planul general de producție și articolele necesare pentru executarea acestuia.
- Urmărirea livrării la timp a articolelor procurate.
- Dezvoltarea planurilor alternative cu furnizorii în cazul livrărilor întârziate.
- Identificarea eventualelor problemele dintre organizație și furnizori și dezvoltați planuri de prevenție.
- Evaluarea aprovizionărilor și realizarea lor astfel încât să fie atinse obiectivele solicitate cu privire la livrare și costuri.
Planificarea vânzărilor și a operațiunilor – coordonare (S&OP)
- Pregătirea și coordonarea comenzilor operațiunilor de vânzări și operațiuni lunare astfel încât să se utilizeze capacitatea disponibilă la eficiență maximă pentru a sprijini cererea clienților, în conformitate cu planul de producție (MPS) creat la nivel divizional.
- Stabilirea rezultatelor lunare ale vânzărilor și operațiunilor cu toate părțile implicate.
- Raportarea lunară a cererii clienților.
- Planificarea capacității necesare pe termen mediu și lung.
- Prezidarea ședinței de planificare săptămânală cu echipa de planificare, achiziții și operațiuni.
- Verificarea săptămânală a planului general de producție (MPS) și gestionarea îndeaproape a planului de acțiune cu celelalte departamente pentru rezolvarea blocajelor legate de capacitatea internă.
- Echilibrarea raportului dintre stocuri și capacitatea de producție.
Managementul echipei
- Antrenarea și susținerea echipei pentru garantarea respectării și execuției constantă a planului general de producție (MPS).
- Asigurarea integrării și instruirii noilor angajați.
- Menținerea echipei motivată.
- Deciderea și stabilirea obiectivelor membrilor echipei
Așteptăm sa ne trimiteti CV-ul dumneavoastră sau profilul de linkedin iar dacă îndepliniți criteriile pentru această poziție va vom contacta pentru a stabili o primă întâlnire si pentru a ne cunoaște. Prin trimiterea datelor dvs. va exprimați acordul de a fi contactați prin e-mail, telefon sau prin alt mijloc de comunicare, de către unul dintre reprezentanții noștri, cu scopul de a va oferi mai multe detalii.