Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Screen Shot 2019-04-16 at  PM

Buna!

Daca ai deschis acest anunt probabil iti doresti o schimbare.

  • Iti doresti sa lucrezi intr-o companie in continua dezvoltare?
  • Ai cunostinte si experienta in lucrul cu rapoarte?
  • Ai experienta in analiza istoricului de vanzari si a forecastului?
  • Esti familiarizat/a cu procesul de lansare a comenzilor si monitorizarea procesului de livrare si receptie a marfurilor?
  • Comunici cu usurinta atat in romana, cat si in engleza?

Daca ai raspuns cu "da" la intrebarile de mai sus, te invitam sa aloci timp si pentru detalii privind responsabilitatile si cerintele specifice postului deoarece esti cu un pas mai aproape de a te alatura echipei Nordic.

Sarcini si responsabilitati:

  • Analiza istoricului de vanzare in cadrul sistemului integrat SAP pentru a identifica perioadele de crestere viitoare.
  • Analiza forecastului primit de la vanzari si ajustarea acestuia in functie de stocuri, istoric si informatiile furnizate de departamentul de Marketing.
  • Lansarea si calculul comenzilor catre furnizor pe baza analizei vanzarilor, a stocurilor si a informatiilor primite din piata.
  • Monitorizarea timpului de livrare, disponibilitatea articolelor si preturilor de intrare.
  • Urmarirea transporturilor de marfa si furnizarea informatiilor pentru receptie.
  • Verificarea documentelor de livrare si semnalarea neconformitatilor atat cantitative, calitative cat si valorice.
  • Negocierea cu furnizorul a discounturilor in functie de cantitatile solicitate.
  • Analiza saptamanala a termenelor produselor receptionate, dar si a produselor din stoc.
  • Negocierea promotiilor cu departamentele de Vanzari si Marketing pentru destocaj.
  • Administrarea listei de articole si furnizori in SAP.
  • Realizarea calcului de aprovizionare a depozitelor din provincie.

Profilul candidatului:

Studii:

  • Studii superioare economice
  • Limba engleza - nivel avansat

Cunostinte necesare:

  • Microsoft Excel - nivel avansat
  • Cunostinte SAP - constituie avantaj
  • Microsoft PowerPoint, Apple Mac OS, LibreOffice

Aptitudini si deprinderi necesare:

  • Gandire analitica, structurata
  • Excelente abilitati de relationare si negociere
  • Capacitate foarte buna de organizare si auto-organizare
  • Persoana responsabila, corecta, capabila sa respecte instructiuni si deadline-uri
  • Experienta pe un post similar

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la SC Nordic Import-Export CO SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la SC Nordic Import-Export CO SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are SC Nordic Import-Export CO SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?