Support Agent - Fully Remote

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

SMG – Service Management Group angajează agenți de asistență!


SMG este un furnizor de management al experienței la nivel de întreprindere (XM) care oferă un software cu o soluție de serviciu (SwaS), combinând în mod unic tehnologia SaaS cu servicii profesionale practice pentru a ajuta organizațiile să genereze noi venituri, să crească veniturile existente, să reducă pierderile și detractorii, și să creeze eficiență operațională. Oferind informații în întreaga întreprindere și măsurând experiențele la fiecare punct de contact, modelul nostru de parteneriat diferențiat îi ajută pe clienți să-și schimbe modul în care își desfășoară activitatea.


Agenții de asistență oferă asistență operațională și tehnică de primă linie pentru toate mărcile SMG din întreaga lume prin e-mail (bilete) și canale telefonice. Agenții de asistență vor răspunde la întrebări generale, vor finaliza sarcinile operaționale, vor depana problemele generale pentru a restrânge cauza și vor tria probleme complexe pentru a se asigura că sunt direcționate către echipa corectă la prima încercare. Acest rol este ideal pentru candidații cărora le place să ajute clienții în timp ce doresc să facă tranziția sau să continue să se dezvolte într-o carieră tehnică cu expunere la o gamă largă de tehnologii și instrumente.


O zi obișnuită include:

  • Gestionați cererile clienților prin bilete și apeluri, cu scopul de a soluționa cu o singură atingere întrebările sau elementele operaționale.
  • Urmărirea cu clienții cu privire la orice probleme nerezolvate, cu scopul de a satisface 100% clientul.
  • Analizați datele furnizate de client, aplicând abilitățile dvs. de depanare pentru a rezolva probleme mai complexe sau generale.
  • Pentru probleme în afara domeniului de asistență, adunați toate informațiile necesare prin șabloane și ghiduri pentru a vă asigura că echipa de nivel următor are suficiente date de rezolvat.
  • Oferiți informații și recomandări echipelor interne și conducerii cu privire la orice modificări necesare pentru șabloane, colectarea datelor sau documentele de depanare.

SMG îmbrățișează diferențele noastre colective ca ființe umane. Sărbătorim diversitatea și creăm un mediu de lucru incluziv în care toți angajații experimentează apartenența, au nevoile lor unice respectate și îndeplinite, au acces egal la oportunități și resurse și se simt pe deplin implicați să contribuie la succesul clienților noștri și al companiei noastre. În acest rol de conducere extrem de important, veți ajuta să ne asigurăm că continuăm să creăm acea experiență asociată în zeci de țări și sute de orașe.


Locație ideală pentru candidat: aceasta este o poziție la distanță. Puteți lucra de oriunde care permite ca minimum patru ore de ore de lucru să se suprapună cu fusul orar central al SUA.


Cerințe pentru candidat:

  • Experiență de lucru într-un rol de asistență pentru clienți de mare volum (centru de apeluri, birou de asistență).
  • Abilități puternice de depanare - ceri ajutor doar când ai încercat orice altceva.
  • Capacitatea de a învăța noi tehnologii și soluții cu dorința de a învăța continuu.
  • Abilități excelente de gestionare a timpului
  • Abilitatea de a stabili și menține relații de lucru eficiente cu ceilalți
  • Capacitatea de a învăța noi tehnologii și soluții cu dorința de a învăța continuu - sunteți competent în lucrul în cel puțin o tehnologie din industrie (limbaj de programare, bază de date, scripting, aplicație etc.).
  • Cunoștințe excelente de engleză
  • Acces la internet dedicat (30 Mb/s descărcare / 20 Mb/s upload) și un computer cu cel puțin 8 Gb de memorie


Ce oferim talentului nostru:

  • Acesta este un post la distanță cu normă întreagă.
  • Pachet de compensare competitiv și oportunități ample de a învăța și de a crește.
  • O echipă diversă, cu experiență și prietenoasă, care vă va întâmpina, vă va sprijini și vă va provoca.
  • Suntem mândri că suntem un angajator cu șanse egale. Sărbătorim diversitatea și creăm un mediu de lucru incluziv în care toți colegii noștri experimentează apartenența, au nevoile lor unice respectate și îndeplinite, au acces egal la oportunități și resurse și se simt pe deplin implicați să contribuie la succesul companiei.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la SMG - Service Management Group pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la SMG - Service Management Group pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are SMG - Service Management Group locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?