Prezentare generală a rolului:
Consilierii noștri de asistență pentru clienți sprijină clienții în multe limbi și sunt primul punct de contact al clienților noștri din întreaga lume (inclusiv brokerii și furnizorii de servicii medicale). Consilierii de asistență pentru clienți trebuie să anticipeze și să răspundă nevoilor clientului nostru, precum și să coordoneze munca interdepartamentală, oferind în mod constant un serviciu de înaltă calitate și angajându-se la îmbunătățirea continuă.
Responsabilitati:
- Răspuns la întrebări prin telefon și e-mail cu privire la acoperire, reclamații, achiziționarea produsului
- Multitasking al volumului de lucru alocat zilnic, precum și al sarcinilor ad-hoc și urmărirea cazurilor individuale
- Dezvoltați cunoștințe extinse și solide despre produse pentru a furniza informații în timp util și exacte clienților noștri
- Oferiți asistență clienților în timpul procesului de vânzare
- Asistență în timp real cu probleme legate de vânzări
- Multitasking al volumului de lucru alocat zilnic, precum și al sarcinilor ad-hoc și urmărirea cazurilor individuale
- Responsabil pentru furnizarea de servicii excelente pentru clienți și pentru asigurarea satisfacției și reținerii clienților
Experiență necesară:
- Engleză și franceză nivel C1, deoarece apelurile vor fi în ambele limbi
- Cunoștințe solide de Microsoft Office (Excel, Word)
- Solicitanții trebuie să fie flexibili pentru a lucra în cadrul modelelor noastre de schimburi rotative
- Experiența anterioară în mediul call center ar fi benefică
Ceea ce oferim...
- Un salariu competitiv și o schemă de bonusuri
- Oportunități de progres în carieră și formare
- Beneficii excelente, cum ar fi pensie, asigurare de sănătate pentru angajat, soțul/soția și copiii sub 18 ani și reduceri la asigurarea auto și a casei
- Recunoscută drept una dintre cele mai bune companii mari care lucrează în 2017
Suntem parteneri Allianz. Lider în soluții de asistență și asigurări în domeniile de sănătate internațională, asistență, auto și asigurări de călătorie. Allianz Partners este o familie globală de peste 19.000 de angajați din 78 de țări. Acest rol se află în partea Internațională de Sănătate a afacerii, care are o serie de mărci bine cunoscute care se confruntă cu clienții, cum ar fi Allianz Care, NEXtCARE și Medi24.
Linia de afaceri International Health oferă asigurări și servicii internaționale de sănătate, viață și invaliditate, reasigurare și servicii de administrare unei game largi de clienți. Acestea includ companii multinaționale, organizații interguvernamentale (IGO), organizații neguvernamentale (ONG), persoane private, familii și studenți. Misiunea noastră este să ne asigurăm că clienții au acces la asistență medicală de calitate prin sprijinul, îngrijirea și angajamentul nostru de a face eforturi suplimentare. Suntem un partener de sănătate cu adevărat global pentru clienții noștri, asigurând acces rapid și simplu la cele mai bune sfaturi, tratament și valoare pentru clienții noștri.