Support Consultant – 2nd line

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Funcțiile de asistență pentru clienți sunt formate din peste 230 de experți Basware la nivel global. Suportul pentru clienți oferă asistență tehnică profesională, eficientă și eficientă clienților/partenerilor Basware într-o manieră care îmbunătățește și mai mult experiența, satisfacția și loialitatea clienților. Lucrăm pentru a rezolva Cazurile și Incidentele clienților, pentru a le permite clienților noștri să utilizeze eficient produsele și serviciile Basware și să le permită să își desfășoare afacerea fără probleme.


Asistența pentru clienți se bazează pe expertiza noastră colectivă, astfel încât clienții noștri să obțină cele mai bune rezultate de afaceri posibile cu soluțiile de achiziție la plată în rețea de la Basware.


DESCRIEREA ECHIPEI ȘI RESPONSABILITĂȚIILE ÎN ACEST POZIȚIE:


  • Furnizarea de suport de linie a doua pentru cererile de asistență primite
  • Consultarea clienților cu privire la soluțiile proprii prin telefon și e-mail
  • Urmărirea și eliminarea cererilor de asistență prin intermediul instrumentului nostru de asistență cu privire la SLA convenit
  • Colaborare cu echipele de linie a treia și R&D sau Infra pentru a oferi rezoluții în timp util


Abilități și cerințe


Pentru a avea succes în această poziție, am dori să aveți:


  • Ideal este o experiență într-un client care se confruntă cu un rol TIC, într-un mediu B2B.
  • Îți place să lucrezi cu și pentru clienți
  • Simț puternic al urgenței și atenție la detalii
  • Abilitati/modalitate de rezolvare a problemelor
  • Poate lucra conform procedurilor definite
  • Abilitatea de a crea documentație structurată
  • Ai o diplomă de licență cu accent pe programarea computerelor / economie sau experiență în poziții similare


Abilități și comportament necesare:


  • Esti orientat catre client
  • Esti un invatat rapid si esti dornic sa inveti lucruri noi
  • Cunoașterea cel puțin a uneia dintre EDI, XML, XSLT sau expresii regulate
  • Înțelegerea de bază a fluxului de facturi între companii
  • Cunoștințele de bază ale protocoalelor de transfer de date (HTTP(S), (S)FTP, AS2) reprezintă un avantaj
  • Abilități puternice de comunicare cu clienții în limba engleză, alte limbi sunt un plus.


Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Basware pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Basware pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Basware locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?