Support Engineer: Intern Opportunities

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Ești gata să ni te alături și să creezi viitorul? Vino așa cum ești, fă ceea ce îți place — începe-ți călătoria cu noi astăzi!

Vino să construiești o comunitate, să-ți explorezi pasiunile și să faci cel mai bun lucru la Microsoft cu mii de absolvenți din toate colțurile lumii.

Misiunea Microsoft este de a împuternici fiecare persoană și fiecare organizație de pe planetă să realizeze mai mult. În calitate de angajați, ne unim cu o mentalitate de creștere, inovăm pentru a-i împuternici pe ceilalți și colaborăm pentru a realiza obiectivele noastre comune. În fiecare zi, ne construim pe valorile noastre de respect, integritate și responsabilitate pentru a crea o cultură a incluziunii în care toată lumea poate prospera la locul de muncă și nu numai. Aflați mai multe despre atributele noastre culturale

La Microsoft, Internslucrează la proiecte din lumea reală în colaborare cu echipe din întreaga lume, distrându-te în același timp pe parcurs. Veți fi împuternicit să construiți o comunitate, să vă explorați pasiunile și să vă atingeți obiectivele. Aceasta este șansa ta de a da viață soluțiilor și ideilor tale în timp ce lucrezi la tehnologie de ultimă oră. Stagiul este conceput nu numai pentru ca tu să faci o muncă grozavă cu oportunitatea de a învăța și de a crește, ci și pentru a experimenta cultura noastră plină de conexiuni diverse cu comunitatea, angajamentul executivului și evenimente memorabile.

Ești gata să ni te alături și să creezi viitorul? Vino așa cum ești, fă ceea ce îți place — începe-ți călătoria cu noi astăzi!

Responsabilități

Inginer de asistență - Prezentare generală

Data începerii: ianuarie 2023

Durata: 6 luni (program part-time sau full-time)

Inginerii de asistență câștigă loialitatea clienților prin rezolvarea în colaborare a problemelor extrem de complexe și critice ale clienților, oferind consiliere proactivă, contribuind la calitatea și îmbunătățirea produsului și creând active de auto-ajutor pentru a ajunge în linii mari la mai mulți clienți. Ele oferă o valoare unică prin oferirea de excelență tehnică clienților, împreună cu excelența în serviciul clienți. Inginerii de asistență colaborează cu clienții și părțile interesate interne ca consilieri de încredere și își valorifică expertiza pentru a asigura succesul clienților și pentru a îmbunătăți Microsoft.

Responsabilitati
  • Aplică expertiza în materie proceselor de bunăstare a cazurilor pentru a se asigura că clienții rămân bine informați pe parcursul angajamentului de asistență.
  • Obține certificări specifice sau echivalente pentru a dovedi cunoștințele tehnice și a-și dezvolta aria de concentrare.
  • Rezolvă sau escaladează probleme multiple și variate ale clienților.
  • Colaborează la probleme tehnice între echipe și produse, lucrând cu resurse din alte grupuri, după cum este necesar, pentru a rezolva problemele moderat complexe ale clienților.  
  • Oferă feedback pentru îmbunătățirea produselor mai multor ingineri sau consilieri tehnici, participă la întâlniri de triaj și/sau discuții de caz pentru a colabora și a împărtăși idei pentru a rezolva problemele.
Calificări Calificări

preferate
  • În prezent urmăresc sau au absolvit o diplomă de licență în Informatică, Tehnologia Informației, Inginerie.
  • Autoînvățător demonstrat, caută informații despre nevoile de bază ale clienților și construiește relații client/partener. 
  • Afișează un management puternic al părților interesate și al relațiilor între liderii seniori, parteneri și clienți.
  • Excelente comunicare verbală și scrisă, abilități analitice și de prezentare.
  • Ar fi bine să aveți certificări profesionale (SharePoint, Windows, MCITP etc.).
  • Ar fi plăcut să aveți experiență cu VB, C/C++/C# și/sau XM.
Microsoft este un angajator cu șanse egale. Toți solicitanții calificați vor primi luare în considerare pentru angajare, indiferent de vârstă, ascendență, culoare, concediu de familie sau pentru îngrijire medicală, identitate sau expresie de gen, informații genetice, stare civilă, condiție medicală, origine națională, dizabilitate fizică sau psihică, afiliere politică, veteran protejat statut, rasă, religie, sex (inclusiv sarcina), orientare sexuală sau orice altă caracteristică protejată de legile, regulamentele și ordonanțe aplicabile.

Beneficiile/avantajele enumerate mai jos pot varia în funcție de natura angajării dumneavoastră la Microsoft și de țara în care lucrați.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Microsoft pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Microsoft pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Microsoft locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?