Support Engineer, Ring

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Rezumatul postului

DESCRIERE

Amazon a parcurs un drum lung de la deschiderea pe World Wide Web în iulie 1995. Astăzi, operam site-uri web de vânzare cu amănuntul în mai multe țări din diferite zone geografice, oferind produse în multe categorii (cărți, media, digital, electronice etc.) în întreaga lume, și încă ne place să muncim din greu, să ne distrăm și să facem istorie! Brandul Amazon.com a devenit sinonim cu un nivel superior de confort, selecție, prețuri mici și servicii pentru clienți.

Responsabilități cheie ale postului
  • Oferiți suport pentru biletele primite, inclusiv sarcini extinse de depanare, cu responsabilități care acoperă mai multe funcții și servicii
  • Înțelegeți și remediați problemele minore care apar într-un serviciu atunci când vine un TT/PE ridicat prin referire la POS-urile echipei și la experiența dobândită din coordonarea echipei
  • Înțelegeți și lucrați la serviciile AWS precum Lambda, SNS, funcții Step, EMR, Sagemaker
  • Scrieți scripturi pentru automatizări pentru a remedia problemele frecvente
  • Desfășurarea produselor și sănătatea mentală.
  • Dezvoltați instrumente pentru a ajuta operațiunile și întreținerea
  • Raportarea stării sistemului și a suportului
  • Notificarea clienților și coordonarea cu echipele de service pentru a urmări menținerea acordurilor de nivel de serviciu
O zi în viață

În calitate de inginer de asistență, veți fi responsabil pentru gestionarea sarcinilor de excelență operațională, care includ răspunsul de prim nivel la biletele clienților, depanarea problemelor obișnuite de service, scrieți scripturi pentru automatizarea problemelor recurente și, de asemenea, ajutați echipa cu actualizări minore de software, testați și desfășurarea produselor. Acest loc de muncă necesită să mențineți ștacheta ridicată în experiența și serviciile pentru clienți.


Calificări de bază
  • Experiență dovedită în dezvoltare sau experiență de suport tehnic
  • Experiență în depanarea și depanarea sistemelor tehnice
  • Experiență de scripting în limbaje de programe moderne
  • Excelente abilități de depanare și documentare
  • Experiență în scripting în limbaje de programe moderne
  • Puternic în orice limbaj de scripting
  • Experiență în realizarea de remedieri minore în software-ul echipei, urmată de crearea, testarea și implementarea în prod
  • O diplomă în Informatică sau cel puțin un an de experiență relevantă într-un mediu de operațiuni tehnice online la scară largă
  • Bune abilități de comunicare
  • Înțelegerea de bază a structurilor de date și a algoritmilor
  • Abilități excelente de comunicare scrisă și verbală pentru a facilita interacțiunea eficientă și eficientă cu colegii și clienții
  • Abilități organizaționale eficiente pentru a menține un standard ridicat de operațiuni într-un mediu aglomerat
  • Încredere în inițierea, conducerea și gestionarea ferestrelor de depanare cu echipele clienților
Calificări preferate
  • BS în Informatică, Inginerie sau un domeniu tehnic conexe
  • Experiență dovedită în dezvoltare / experiență de suport tehnic
  • Experiență în scripturi Java/Perl/Python/shell
  • Cunoștințe de bază pentru comenzi Linux/Unix
  • Cunoștințele de bază AWS reprezintă un plus
  • Abilitatea de a scrie interogări la nivel mediu de baze de date; Abilități SQL
  • Înțelegerea XML/SOAP, a serviciilor web, a modelării fluxului de lucru, a dezvoltării de aplicații web și a sistemelor comerciale standard din industrie
  • Exemple din experiența anterioară de muncă de muncă legată de tehnologie, de proprietate și de a continua decât munca lor atribuită pentru a rezolva unele probleme.
  • Cunoaștere puternică a fundamentelor informaticii și bună înțelegere a sistemelor software distribuite
  • Expunerea la cloud computing fără server este un plus puternic
  • Experiență cu suport tehnic, răspuns la incident și managementul incidentelor
  • Capabil să automatizeze anumite sarcini de administrare a sistemelor prin crearea și întreținerea de scripturi și instrumente
  • Expunere la Test Driven Development, proces CI/CD pentru a realiza implementări zero touch
Amazon este un angajator cu șanse egale. Credem cu pasiune că angajarea unei forțe de muncă diverse este esențială pentru succesul nostru. Luăm decizii de recrutare în funcție de experiența și abilitățile tale. Apreciem pasiunea ta de a descoperi, inventa, simplifica și construi. Protejarea confidențialității și a securității datelor tale este o prioritate majoră de lungă durată pentru Amazon. Vă rugăm să consultați Notificarea noastră de confidențialitate (https://www.amazon.jobs/en/privacy_page) pentru a afla mai multe despre cum colectăm, utilizăm și transferăm datele personale ale candidaților noștri.


Firma - Amazon Dev Ctr (Romania) SRL

Job ID: A2278920

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Amazon pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Amazon pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Amazon locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?