Veți face parte din echipa de a doua linie de ingineri de asistență din Belgia și România, care oferă asistență extinsă unuia dintre cei mai mari clienți ai noștri. Misiunea dumneavoastră este sprijinirea zilnică a utilizatorilor noștri finali externi și furnizarea de asistență profesională și în timp util prin diverse canale de comunicare. De asemenea, vă veți ocupa de toate problemele tehnice atribuite grupului dvs. și de cererile atribuite și ordinele de modificare (ne) standard. Oferim asistență și disponibilitate 24/7/365 clienților noștri, prin urmare veți lucra în ture care funcționează de luni până vineri, între orele 08:00 EET – 20:00 EET. Pe lângă aceste ture, fiecare inginer efectuează și ture de rezervă,
- Actualizări în timp util pentru fiecare bilet de asistență atribuit grupului dvs.
- Documentarea corectă a biletului de asistență și pașii de depanare luati.
- Urmărirea și escaladarea biletelor în conformitate cu prioritate, impact și SLA.
- Căutare intensivă pentru a obține soluțiile dorite și inițiativa adecvată înainte de a escalada la alt grup.
- Executați solicitările de servicii atribuite și ordinele de modificare (non) standard pentru grupul dvs.
- Respectarea strictă a procedurilor de management al schimbărilor înainte de a efectua orice modificare.
Ce ai nevoie pentru a reuși:
- Minim 2 ani de experiență ca agent de service de primă linie, depanarea incidentelor legate de utilizatorii finali.
- Platforme Microsoft Windows Server și servicii Active Directory.
- Experiență în rezolvarea tichetelor de incidente legate de Citrix și Office 365.
- Servere Microsoft Exchange.
- E plăcut să ai cunoștințe despre Azure, elementele fundamentale ale rețelei și procesele ITIL comune.
- Bine să ai abilități de Linux și scripting.
Ce oferim:
- 22 de vacanță anuală și 6 zile bonus (care nu sunt reportate în anul următor) .
- Al 13-lea bonus salarial la sfarsitul anului .
- Buget lunar de 475 RON brut și alegeți să investiți în: tichete de masă, pensii private și pachete de asigurări, pachete de vacanță, cadouri, activități culturale și de divertisment, alături de oferte exclusive de la + 2000 de furnizori.
- Pachet de asigurări private de sănătate pentru servicii care acoperă prevenirea, diagnosticarea și tratamentul.
- Puteți accesa un contract de leasing operațional de mașini prin susținerea unei rate lunare fixe care acoperă toate costurile de funcționare ale unei mașini și alte servicii suplimentare (asigurare, întreținere, reparații și costuri administrative).
- Parteneriat sportiv cu 7 Card și Oxygen la Iași.
- Facem tot ce ne stă în putință pentru a ne ajuta angajații să crească și să-și folosească punctele forte printr-un plan de dezvoltare personală facilitat (buget de formare, certificări în conformitate cu furnizori cunoscuți).
- Bunăstarea în centru - știm că în viața noastră există mai mult decât locurile de muncă, prin urmare ne asigurăm că abordăm aspectele de bunăstare ale vieții noastre de zi cu zi prin sesiuni specializate, seminarii web și programe interne, conform aportului angajatului nostru.
- O strânsă cooperare este o valoare pe care o trăim, prin #MomentsThatMatter: petreceri lunare, team building, experiențe online gamificate.