Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilitati:
- Oferirea de suport clienților (prin e-mail și telefon) cu privire la probleme tehnice: resetarea parolei, probleme de conectivitate la Internet, opțiuni de emailing etc.;
- Conectarea de la distanță la computerul clientului și ajutați-l să rezolve problemele software;
- Documentarea problemelor cu care vă confruntați zilnic în sistemul de ticketing;
- Depanarea problemelor legate de hardware, software și rețea;
- Escalarea problemelor la următorul nivel de suport atunci când este necesar;
- Ajută clientul cu toate informațiile necesare.
Cerințe:
- engleză – nivel avansat;
- franceza – nivel avansat;
- Motivația pentru a învăța informații noi;
- Pregătit să dobândească noi abilități (abilități de comunicare, abilități tehnice etc.);
- Un jucător de echipă care dă dovadă de adaptabilitate, flexibilitate și perseverență în gestionarea unei bune relații de lucru cu clienții și colegii;
- Disponibilitatea de a ajuta oamenii să aibă continuitate în activitatea lor bazată pe computer;
- Experiența anterioară de succes în serviciul clienți este considerată un avantaj;
- Abilități puternice de comunicare scrisă și orală;
- Capabil să comunice problemele/problemele clienților într-o manieră non-tehnică.