Support Engineer with French

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Responsabilitati:

  • Oferirea de suport clienților (prin e-mail și telefon) cu privire la probleme tehnice: resetarea parolei, probleme de conectivitate la Internet, opțiuni de emailing etc.;
  • Conectarea de la distanță la computerul clientului și ajutați-l să rezolve problemele software;
  • Documentarea problemelor cu care vă confruntați zilnic în sistemul de ticketing;
  • Depanarea problemelor legate de hardware, software și rețea;
  • Escalarea problemelor la următorul nivel de suport atunci când este necesar;
  • Ajută clientul cu toate informațiile necesare.


Cerințe:

  • engleză – nivel avansat;
  • franceza – nivel avansat;
  • Motivația pentru a învăța informații noi;
  • Pregătit să dobândească noi abilități (abilități de comunicare, abilități tehnice etc.);
  • Un jucător de echipă care dă dovadă de adaptabilitate, flexibilitate și perseverență în gestionarea unei bune relații de lucru cu clienții și colegii;
  • Disponibilitatea de a ajuta oamenii să aibă continuitate în activitatea lor bazată pe computer;
  • Experiența anterioară de succes în serviciul clienți este considerată un avantaj;
  • Abilități puternice de comunicare scrisă și orală;
  • Capabil să comunice problemele/problemele clienților într-o manieră non-tehnică.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Sales Consulting pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Sales Consulting pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Sales Consulting locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?