Support Services Advisor Job Stage 4

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Oportunitatea noastră interesantă: acum căutăm un serviciu de asistență Cumpărare cu plată pentru a oferi expertiză pentru a sprijini un domeniu definit de F&A, cum ar fi PTP și T&E. În aceste roluri, veți crea un modul universal de gestionare a incidentelor care este ușor de adoptat. Susține conformitatea afacerii conform procesului SOX și controlului cheie. Veți:
  • Oferă asistență de primă linie pentru clienții interni și externi prin telefon (în engleză, a doua limbă italiană/spaniolă), chat sau portal web folosind un instrument de ticketing pentru a comunica
  • Managementul securizat al incidentelor în cadrul ITIL
  • Acordați prioritate biletelor de gravitate ridicată sau escaladare și urmăriți biletele în așteptare
  • Oferiți asistență în ceea ce privește facturarea și plățile (starea facturii, starea comenzii de cumpărare, facturi restante, detalii de plată, raport de prognoză, extras de cont, confirmare sold audit)
  • Răspundeți angajaților Ericsson la „Întrebări practice” pentru anumite sisteme și/sau procese Ericsson
  • Executați procesele de service la nivelul de serviciu convenit
  • Promovați cea mai recentă soluție robotică/artificială și analitică pentru clienți (interni/externi)
  • Analizați informațiile sensibile și asigurați-vă că sunt în siguranță
  • Susține și execută proiecte/inițiative interne
  • Asigurați controlul calității în domenii cheie
  • Instrumente și resurse: BMC Service Management Platform, SAP P12, KCS
Pentru a avea succes în acest rol trebuie să aveți:
  • Studii: Licență în Finanțe, Contabilitate, Administrarea Afacerilor, IT sau experiență echivalentă
  • Abilități de contabilitate și raportare
  • Abilități de analiză financiară
  • Cunoașterea modelului financiar
  • Adaptarea și răspunsul la schimbare
  • Convingerea și influențarea
  • Prezentarea și comunicarea informațiilor
  • Crearea și inovarea
  • Oferirea de rezultate și satisfacerea așteptărilor clienților
  • Expertiza contabila si financiara
  • Ok cu 2 schimburi - 09:00-18:00 și 16:00-01:00 (pentru acest schimb se lucrează doar de acasă)
Beneficii
  • Tip contract: full time;
  • 25 zile de concediu/an;
  • Asigurari medicale si de viata;
  • Mentorarea planului de carieră;
  • Bonusuri de recomandare pentru recomandarea prietenilor tăi să lucreze la Ericsson;
  • Beneficii flexibile de la mărcile tale preferate disponibile pe portalul de beneficii flexibile;
  • Abonament la sala de sport (disponibil in beneficii flex impreuna cu o serie de alte optiuni);
  • Platformă de învățare internă pentru a vă dezvolta cunoștințele, abilitățile și competențele și conținut extern organizat -- articole, videoclipuri, cursuri, podcasturi și cărți din biblioteci externe, cum ar fi Skillsoft, Pluralsight, Big Think, EdX, TED Talks, Khan Academy, YouTube, și web-ul deschis în sine (platformă de învățare activată pentru mobil);
  • In cazul deplasarii, diurna, transportul si cazarea vor fi platite de catre companie.
  • Face parte dintr-o comunitate activă prin Ambasadorii mărcii, Activități CSR, echipe sportive.
Încurajarea unei organizații diverse și incluzive este esențial pentru valorile noastre la Ericsson, de aceea o cultivăm în tot ceea ce facem. Credem cu adevărat că, colaborând cu oameni cu experiențe diferite, stimulăm inovația, care este esențială pentru creșterea noastră viitoare. Încurajăm oameni din toate mediile să aplice și să își realizeze întregul potențial ca parte a echipei noastre Ericsson. Ericsson este mândru că este un angajator cu egalitate de șanse și acțiune afirmativă, aflați mai multe. Țara și orașul principal: România (RO) || Romania : Bucuresti : Bucuresti Req ID: 715093

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Ericsson pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Ericsson pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Ericsson locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?