Support Specialist - Digital Initiatives

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

La Banca Transilvania dezvoltăm produse și soluții digitale dedicate clienților noștri corporate.


Căutăm un specialist în asistență care va fi responsabil cu planificarea, dezvoltarea și executarea testelor pentru a ne asigura că îndeplinesc cerințele funcționale, tehnice și de reglementare necesare pentru cel mai recent produs de business banking.


Specialistul de asistență urmărește, raportează și comunică membrilor echipei de produs starea fazei de testare.


Acest rol va fi, de asemenea, responsabil pentru înțelegerea metodologiilor și procedurilor de testare pentru a asigura eficiența testării și un nivel ridicat de calitate.

Va colabora activ cu colegii din echipa si alte servicii specializate.

Călătoria unui specialist - Bureau of Digital Support Initiative în BT:

· Creează o strategie bună de testare a produsului

· Planifică, organizează și execută faza de testare

· Analizează și înțelege cerințele și specificațiile produsului


· Se asigură că practicile de testare aplicabile și dezvoltările interne sunt respectate conform reglementărilor în vigoare

· Identifică/definește scenariile Business Test și se asigură că toate funcționalitățile au fost incluse în test

· Analizează erorile identificate în faza de testare

· Identifică și înțelege nevoia de afaceri prin discuții cu părțile interesate

· Pregătește condițiile necesare pentru testare

· Înregistrează rezultatele problemelor și raportează erori

· Pregătește rapoarte finale și prioritizează constatările din punct de vedere al criticității


· Planifică procesul de aprobare/reglementare

· Oferă suport pentru pregătirea materialelor care pot susține produsul, cu scopul de a facilita luarea deciziilor, opiniile și prioritizarea.

· Oferă suport pentru planul de lansare

· Oferă suport în pregătirea forței de vânzări și a echipelor implicate în activitățile de vânzări

· Documentează suportul intern al produsului (reguli, proceduri, fluxuri de lucru)

· Monitorizează și menține straturile suport

· Oferă suport de nivel 2 pentru produse/funcționalități în producție

· Monitorizează continuu feedback-ul / generează perspective care pot ajuta la crearea strategiei de afaceri

· Dezvoltare continuă – proactivitate, pentru îmbunătățirea continuă a produselor

Ce ar trebui să aduci în echipă?

· Experienta de minim 1 an intr-un rol de suport produs sau unul similar.

· Licențiat.

· Cunostinte medii pachet MS Office (Visio, Excel, PowerPoint, Outlook, word), Jira, confluenta;

· Limba engleză fluent, scris sau vorbit

· Abilitati organizatorice, lucru in echipa, motivatie si proactivitate;

· Cunoașterea unui limbaj de afaceri tehnic/nontehnic;

· Înțelegerea și cunoașterea produselor bancare;

· Gândire logică, analitică și meticuloasă;

· Pasiune pentru cunoaștere și dezvoltare;

· O minte deschisa;

· Abilitatea de a lucra autonom cu informații minime;

Ce căutăm?

· Energie, atitudine pozitivă;

· Simțul umorului. Ne ajută să ne facem treaba mai bine, să trecem peste tot și ne conectează mai mult ca echipă;

· Toate celelalte lucruri... sunt învățate;

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Banca Transilvania pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Banca Transilvania pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Banca Transilvania locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?