Scopul principal al Autoliv este de a salva mai multe vieți. Produsele noastre nu primesc niciodată o a doua șansă. Acesta este motivul pentru care nu putem face niciodată compromisuri în ceea ce privește calitatea. Lucrăm pentru a crește siguranța vehiculului prin dezvoltarea centurilor de siguranță, airbag-urilor și volanelor și puteți face parte din echipa noastră în calitate de
analist de sustenabilitate .
Acest rol se concentrează pe susținerea echipei de sustenabilitate corporativă Autoliv în diverse sarcini administrative și analitice în domeniile suport pentru sustenabilitatea clienților, cercetarea de piață și raportarea sustenabilității.
Dacă credeți că vă va plăcea să gestionați următoarele responsabilități la standarde mai înalte:
- Conectați-vă cererile primite de la clienți la ASD (Autoliv Sustainability Database) și la baza de date a cererilor clienților
- Monitorizează finalizarea solicitărilor clienților.
- Sprijină pregătirea și răspunsurile de conectare la diferite platforme terțe (de exemplu, NQC)
- Răspundeți la întrebările părților interesate interne cu privire la informațiile de afaceri ale clienților / starea răspunsurilor clienților.
- Sprijiniți evaluarea comparativă (clienți, concurenți, colegi) și cercetarea pieței Training în domeniul durabilității
- Sprijiniți organizarea diferitelor cursuri de formare în domeniul sustenabilității (față în față, online, ALC) și asigurați documentarea și raportarea adecvată Raportarea de sustenabilitate
- Asistență pentru răspunsul la diferite solicitări de date ASD și configurarea șabloanelor de raportare ASD
- Suport în alte sarcini legate de administrarea ASD, cum ar fi gestionarea utilizatorilor
- Sprijină gestionarea datelor Green Factory
- Sprijiniți asigurarea calității datelor de durabilitate
Și Dacă Ai/Sunteți
- Diplomă universitară în administrarea afacerilor, managementul durabilității, finanțe și contabilitate, marketing, managementul resurselor umane, comunicare etc.
- Cunosc fluent limba engleză, altă limbă ar fi considerată un plus
- Abilitatea de a lucra cu diferite instrumente și sisteme IT
- Experiență de lucru practică relevantă anterioară în sustenabilitate, asistență clienți/vânzări, business intelligence, finanțe și contabilitate
- Cunoașterea/înțelegerea subiectelor cheie de sustenabilitate reprezintă un avantaj
- Cunoștințe de marketing strategic / vânzări / asistență clienți / business intelligence / formare și dezvoltare a competențelor / raportare reprezintă un avantaj
- Flexibilitatea și disponibilitatea de a călători internațional atunci când este necesar
Atunci vom fi mai mult decât bucuroși să discutăm cu tine despre experiența ta și despre obiectivele tale de carieră.
Mediul nostru de lucru internațional vă poate oferi oportunități provocatoare și pline de satisfacții. Ne angajăm să dezvoltăm abilitățile, cunoștințele și potențialul creativ al oamenilor. Programele noastre de formare și dezvoltare pun accent pe competența tehnică, dezvoltarea leadershipului și abilitățile de management al afacerilor.
Mai multe vieți salvate - mai multe vieți trăite!