Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilitati:
- Procesarea facturii conform SLA;
- Prelucrarea declarațiilor de cheltuieli ale angajaților conform SLA;
- Procesarea plăților conform graficului de plată;
- Activități de sfârșit de lună și raportare;
- Rezolvarea problemelor furnizorilor;
- Rezolvarea excepțiilor de factură (rezolvarea neconcordanțelor);
- Gestionarea comunicarii cu clientul;
- Furnizarea datelor pentru calculul lunar al KPI-ului BVI;
- Realizarea de rapoarte, testarea de noi proceduri și programe, crearea și actualizarea SOP-urilor;
- Verificarea periodica a conturilor de gestiune;
- Mentinerea unei bune relatii cu clientul.
Abilități critice:
- Cel puțin 1 an de experiență similară este considerat un avantaj;
- Cunostinte avansate de limba engleza si germana;
- Cunostinte in contabilitate;
- Abilități de rezolvare a problemelor;
- Foarte bune abilități de planificare, organizare și comunicare;
- Spirit de echipa;
- Abilitatea de a lucra cu un volum mare de informații;
- Abilitatea de a performa bine în condiții de stres.
Beneficii:
- Munca temporară la distanță din cauza pandemiei și revenirea în funcție după îmbunătățirea situației; Pachet de mutare;
- Oportunitatea de a lucra pentru unul dintre cele mai mari mărci din lume într-un mediu de lucru unic;
- Oportunitate excelentă de carieră cu o companie internațională de outsourcing de top;
- Oportunitate de dezvoltare profesională și personală într-un mediu de lucru multinațional printr-o varietate de programe de formare (hard/soft skills);
- Pachet de compensare atractiv, cu acces complet la o varietate de beneficii disponibile printr-o platformă online; pachetul poate fi personalizat lunar in functie de nevoile fiecarui angajat.