Suntem încântați să vă oferim această nouă oportunitate în cadrul Wipro Technologies, unul dintre cele mai mari mărci din industrie în acest moment, cu o istorie bine stabilită în diverse domenii.
Ca parte a acestui proiect, rolul dumneavoastră ca ofițer T&E va fi să construiți și să cogestionați o relație puternică cu organizația noastră client și să performați pe baza SLA și KPI-uri definite.
Abilitățile și experiența de care aveți nevoie:
- Fluență în engleză și olandeză SAU engleză și italiană;
- Deținător de licență;
- Cel puțin 1 an de experiență în asistență clienți/achiziții/finanțe/helpdesk;
- Foarte bune abilități analitice și de rezolvare a problemelor;
- Competențe numerice;
- Orientat catre client;
- Capacitatea de a respecta TAT și termene;
- Atenție la detalii;
- Ascultare activă combinată cu competențe excelente de comunicare scrisă și verbală;
- Cunoștințe în domeniul T&E (Călătorii și Cheltuieli) sau Finanțe.
Ce vei face:
- Principala atribuție a T&E Helpdesk Officer este de a oferi asistență eficientă clienților (clienți utilizatori și furnizori) cu privire la cerințele sale de rezolvare a problemelor;
- Se asigură că problemele sunt înregistrate cu acuratețe în aplicația de bilet atunci când sunt primite prin e-mail, telefon sau chat;
- Se asigură că linia telefonică/chat este deschisă la începutul programului de lucru;
- Răspunde la apelurile/e-mailurile/chaturile clienților și oferind îndrumări cu privire la călătoriile de afaceri și cheltuielile;
- Acționează ca punct unic de contact pentru client și comunică informații relevante pentru a asigura satisfacția clientului;
- Comunică starea problemei și timpul până la rezolvare personalului afectat; oferă clienților o vizibilitate continuă asupra situației/problema apărute;
- Asigură o comunicare structurată și de înaltă calitate legată de dosarele deschise;
- Creează bilete pentru echipa de asistență IT ori de câte ori este necesar.
Beneficii pentru a lucra cu noi:
- O oportunitate excelentă de a lucra pentru unul dintre cele mai mari mărci din lume într-un mediu de lucru unic;
- Oportunitate excelentă de carieră cu o companie internațională de outsourcing de top;
- Dezvoltare personală într-un mediu de lucru multinațional prin activități extracurriculare frumoase cu echipa;
- Dezvoltare profesională printr-o varietate de programe de formare (abilități hard/soft);
- Salariu competitiv cu set atractiv de beneficii sociale;
- Acces la o varietate de beneficii disponibile prin pachet flexibil personalizabil, în funcție de nevoile fiecărui angajat.