T&E Helpdesk Officer with Dutch or Italian

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Suntem încântați să vă oferim această nouă oportunitate în cadrul Wipro Technologies, unul dintre cele mai mari mărci din industrie în acest moment, cu o istorie bine stabilită în diverse domenii.

Ca parte a acestui proiect, rolul dumneavoastră ca ofițer T&E va fi să construiți și să cogestionați o relație puternică cu organizația noastră client și să performați pe baza SLA și KPI-uri definite.

Abilitățile și experiența de care aveți nevoie:

  • Fluență în engleză și olandeză SAU engleză și italiană;
  • Deținător de licență;
  • Cel puțin 1 an de experiență în asistență clienți/achiziții/finanțe/helpdesk;
  • Foarte bune abilități analitice și de rezolvare a problemelor;
  • Competențe numerice;
  • Orientat catre client;
  • Capacitatea de a respecta TAT și termene;
  • Atenție la detalii;
  • Ascultare activă combinată cu competențe excelente de comunicare scrisă și verbală;
  • Cunoștințe în domeniul T&E (Călătorii și Cheltuieli) sau Finanțe.

Ce vei face:

  • Principala atribuție a T&E Helpdesk Officer este de a oferi asistență eficientă clienților (clienți utilizatori și furnizori) cu privire la cerințele sale de rezolvare a problemelor;
  • Se asigură că problemele sunt înregistrate cu acuratețe în aplicația de bilet atunci când sunt primite prin e-mail, telefon sau chat;
  • Se asigură că linia telefonică/chat este deschisă la începutul programului de lucru;
  • Răspunde la apelurile/e-mailurile/chaturile clienților și oferind îndrumări cu privire la călătoriile de afaceri și cheltuielile;
  • Acționează ca punct unic de contact pentru client și comunică informații relevante pentru a asigura satisfacția clientului;
  • Comunică starea problemei și timpul până la rezolvare personalului afectat; oferă clienților o vizibilitate continuă asupra situației/problema apărute;
  • Asigură o comunicare structurată și de înaltă calitate legată de dosarele deschise;
  • Creează bilete pentru echipa de asistență IT ori de câte ori este necesar.

Beneficii pentru a lucra cu noi:

  • O oportunitate excelentă de a lucra pentru unul dintre cele mai mari mărci din lume într-un mediu de lucru unic;
  • Oportunitate excelentă de carieră cu o companie internațională de outsourcing de top;
  • Dezvoltare personală într-un mediu de lucru multinațional prin activități extracurriculare frumoase cu echipa;
  • Dezvoltare profesională printr-o varietate de programe de formare (abilități hard/soft);
  • Salariu competitiv cu set atractiv de beneficii sociale;
  • Acces la o varietate de beneficii disponibile prin pachet flexibil personalizabil, în funcție de nevoile fiecărui angajat.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Wipro pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Wipro pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Wipro locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?