Rolul de
Talent Acquisition Manager este responsabil pentru conducerea echipei de livrare AT în România și Moldova, în parteneriat cu Recruiters, Echipa Oameni și părțile interesate de afaceri pentru a implementa strategiile de angajare pentru a deveni un angajator de top în România și Moldova. Rolul include co-dezvoltarea și implementarea strategiilor, politicilor, proceselor și instrumentelor în întreaga zonă de expertiză.
Dacă sunteți pasionat de angajarea și păstrarea talentelor de top, aveți dorința de a construi conducte și comunități fenomenale și vă bucurați de schimbarea într-un mediu tehnologic cu ritm rapid, aceasta este o slujbă pentru dvs.
Impactul tău în rol
- Lucrați cu părțile interesate cheie, managerii de angajare, partenerii de afaceri People și Recruiter pentru a furniza strategia de achiziție de talente în România și Moldova
- Asigurați proprietatea asupra tuturor activităților de recrutare, în parteneriat cu managerii de angajare și colegii de oameni, asigurându-vă că toate nevoile și valorile cheie de achiziție de talente sunt îndeplinite
- Dezvoltați și mențineți parteneriate de afaceri eficiente cu părțile interesate cheie interne și externe. Utilizați aceste relații pentru a dezvolta o înțelegere aprofundată a zonelor funcționale și a provocărilor comerciale cu care se confruntă.
- Construiți și gestionați relații cu furnizori terți și firme de cercetare externe atunci când este necesar, dar obiectivul principal va rămâne aprovizionarea directă pentru a reduce cheltuielile agenției
- Gestionați volumul de muncă de recrutare de zi cu zi prin Eightfold și SuccessFactors, menținând sistemul actualizat și disponibil pentru raportare în timp real.
- Creați și gestionați în mod proactiv canalul de candidați, în roluri critice și cheie din România.
Pentru a avea succes în rolul pe care trebuie să-l ai
- Minim 5 ani de experiență profesională relevantă în achiziționarea de talente, conducerea unei echipe diversificate de achiziție de talente sau conducerea schimbării AT în organizație
- Cunoașterea și înțelegerea domeniului largi de talente, cu accent inițial pe recrutare/achiziție de talent, managementul pipeline și brandingul angajatorului
- Capacitate dovedită de a influența clienții interni/echipele de angajare asupra deciziilor legate de recrutare, oferind un punct de vedere de valoare adăugată în raport cu luarea în considerare a candidaților și nevoia organizațională
- Experiență anterioară și competență în lucrul cu un sistem de management al candidaților/sistem de urmărire a solicitantului
- Experiență în utilizarea Microsoft Office, analize de oameni și tendințe de pe piață pentru a îndeplini strategia Talent
- Experiența anterioară de lucru în cadrul unei alte organizații de tehnologie/Telecom și/sau într-un alt mediu mare, global, matrice, este benefică
- Experienta in management de proiect (de preferat)
Căutăm pe cineva care este
- Persoană plină de energie, pasionată de recrutare și care îi place să lucreze într-o organizație inovatoare, dinamică și cu ritm rapid
- Afișează un nivel puternic de maturitate profesională și un istoric de dezvoltare a unor parteneriate puternice cu clienții
- Un jucător de echipă colaborativ
- Având abilități remarcabile de comunicare și abilitatea de a construi rețele
- Apreciind nevoia de a trata întotdeauna informațiile sensibile și confidențiale cu discreție și profesionalism
- Cunoștințe de limba engleză, atât scris cât și vorbit
Locația de angajare: România București
Încurajarea unei organizații diverse și incluzive este esențial pentru valorile noastre la Ericsson, de aceea o cultivăm în tot ceea ce facem. Credem cu adevărat că, colaborând cu oameni cu experiențe diferite, stimulăm inovația, care este esențială pentru creșterea noastră viitoare. Încurajăm oameni din toate mediile să aplice și să își realizeze întregul potențial ca parte a echipei noastre Ericsson.
Ericsson este mândru că este un angajator cu egalitate de șanse și acțiune afirmativă, aflați mai multe.
Țara și orașul principal: România (RO) || Romania : Bucuresti : Bucuresti
Req ID: 697400