Talent Acquisition Partner

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Astăzi tehnologia conduce lumea. Și la METRO digital conducem tehnologia pentru unul dintre cei mai importanți angrosisti internaționali specializați în alimente - METRO. De la comerțul electronic până la achiziție, până la software de livrare, lucrăm la o gamă largă de produse pentru a satisface nevoile utilizatorilor noștri - clienții și angajații METRO din 25 de țări. Cu pasiune și responsabilitate, îndreptăm industria angro către digitalizare și valorificăm istoria lungă și expertiza METRO în B2B pentru a construi un ecosistem de piață mai sustenabil.


Noile tale provocări:


Talent Acquisition Partner este responsabil pentru atingerea obiectivelor de personal prin aprovizionarea, recrutarea și evaluarea proactivă a candidaților. Talent Acquisition Partner se va concentra pe dezvoltarea de relații solide cu diverși manageri de angajare, precum și cu candidați. El/ea/cineva trebuie să acționeze ca un ambasador al onboarding-ului, asigurându-se că programul oferă tuturor noilor colaboratori o integrare ușoară în companie.


Recrutare:


  • Gestionează întregul ciclu de recrutare, inclusiv aprovizionarea, selecția, coordonarea interviurilor folosind o varietate de metode de aprovizionare;
  • Lucrează îndeaproape cu managerii pentru a înțelege nevoile de personal;
  • Creează și postează reclame de recrutare pe diverse medii online;
  • Dezvoltă interesul candidaților pentru posturile disponibile și pentru companiile client;
  • Identifică companiile țintă, grupurile de utilizatori, asociațiile profesionale care ar putea informa parametrii de căutare;
  • Dezvolta o retea de recomandari;
  • Folosește oportunități de creare de rețele, cum ar fi grupurile comunitare locale sau asociațiile profesionale, pentru a identifica recomandări pentru candidații calificați;
  • Evaluarea nevoilor, organizarea și desfășurarea de webinarii și campanii de informare în carieră;
  • Caută pe internet folosind motoare de căutare, grupuri de utilizatori sau bloguri și alte tehnici creative pentru a găsi candidați calificați;
  • Identifică grupuri de utilizatori și asociații profesionale care ar putea conduce la candidați calificați;
  • Urmărește și raportează în mod regulat managerului de angajare actualizările de stare, valorile cheie de recrutare și rezultatele;
  • Recomandă pachetul de compensare adecvat pentru oferte bazat pe așteptările candidaților, echitatea internă și intervalele și obține aprobarea conform liniilor directoare sau a planurilor de salarizare/stimulare stabilite;
  • Construiește o bancă de candidați calificați pentru nevoile viitoare;
  • Întotdeauna caută noi modalități creative de a găsi candidați și de a propune noi abordări;
  • Dezvolta o conștientizare a tendințelor IT și a altor evoluții de pe piața IT;
  • Îndeplinește alte sarcini administrative după cum este necesar.


La imbarcare:


  • Crearea unei experiențe grozave pentru noul angajat prin definirea și actualizarea procesului de onboarding pentru a crește gradul de satisfacție și reținere a noilor colaboratori;
  • Creați politici clare și liste de verificare a angajaților pentru a asigura o integrare ușoară în companie;
  • Creați și trimiteți e-mailuri cu informații despre companie și poziție;
  • Pregătiți kiturile de îmbarcare;
  • Colectarea de feedback constant cu privire la procesul de onboarding.


Consultanta HR:


  • Lucrează îndeaproape cu conducerea și angajații pentru a îmbunătăți relațiile de muncă, a construi moralul, a crește productivitatea și a menține;
  • Initierea si gestionarea proiectelor de resurse umane;
  • Actualizarea și dezvoltarea politicilor și procedurilor de HR.


Sunteți potrivit dacă aveți:


  • 1+ ani de experiență în recrutare IT cu ciclu complet într-un mediu de companie cu ritm rapid;
  • Abilitatea de a lucra cu o varietate de metode de aprovizionare;
  • Cunoștințe informatice intermediare până la avansate cu MS Office, Word, Excel, Power Point și Outlook;
  • Capacitate puternică de orientare către detalii, urmărire și organizare;
  • Abilități puternice de comunicare interpersonală, de ascultare, verbală și scrisă;
  • Abilitatea de a lucra independent, entuziasmat și creativ, cu supraveghere limitată;
  • Abilitatea de a evalua cu acuratețe setul de abilități ale candidatului, motivația, precum și potrivirea postului și companiei;
  • Experiență de colaborare cu mai multe părți interesate și candidați;
  • Deschidere pentru a împărtăși cunoștințele și cele mai bune practici cu echipa;
  • Cunoaștere bună a limbii engleze, atât vorbit cât și scris.


Beneficiile noastre generale:


  • Echilibrul muncii-viață: timp de lucru flexibil, lucrați de acasă pentru totdeauna, sărbătorește-ți ziua de naștere cu o zi liberă;
  • Creștere personală: traininguri în domeniul abilităților soft, tehnice și de afaceri, cont Bookster gratuit, oportunitate de a învăța și de a lucra cu o varietate de tehnologii;
  • Bunăstare: activități sportive online, reduceri la centre de fitness, asigurări de sănătate și de viață, pensie privată, tichete de prânz;
  • Mod de lucru: echipe multiculturale, auto-organizate, mediu agil.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la METRO.digital pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la METRO.digital pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are METRO.digital locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?