Astăzi tehnologia conduce lumea. Și la METRO digital conducem tehnologia pentru unul dintre cei mai importanți angrosisti internaționali specializați în alimente - METRO. De la comerțul electronic până la achiziție, până la software de livrare, lucrăm la o gamă largă de produse pentru a satisface nevoile utilizatorilor noștri - clienții și angajații METRO din 25 de țări. Cu pasiune și responsabilitate, îndreptăm industria angro către digitalizare și valorificăm istoria lungă și expertiza METRO în B2B pentru a construi un ecosistem de piață mai sustenabil.
Noile tale provocări:
Talent Acquisition Partner este responsabil pentru atingerea obiectivelor de personal prin aprovizionarea, recrutarea și evaluarea proactivă a candidaților. Talent Acquisition Partner se va concentra pe dezvoltarea de relații solide cu diverși manageri de angajare, precum și cu candidați. El/ea/cineva trebuie să acționeze ca un ambasador al onboarding-ului, asigurându-se că programul oferă tuturor noilor colaboratori o integrare ușoară în companie.
Recrutare:
- Gestionează întregul ciclu de recrutare, inclusiv aprovizionarea, selecția, coordonarea interviurilor folosind o varietate de metode de aprovizionare;
- Lucrează îndeaproape cu managerii pentru a înțelege nevoile de personal;
- Creează și postează reclame de recrutare pe diverse medii online;
- Dezvoltă interesul candidaților pentru posturile disponibile și pentru companiile client;
- Identifică companiile țintă, grupurile de utilizatori, asociațiile profesionale care ar putea informa parametrii de căutare;
- Dezvolta o retea de recomandari;
- Folosește oportunități de creare de rețele, cum ar fi grupurile comunitare locale sau asociațiile profesionale, pentru a identifica recomandări pentru candidații calificați;
- Evaluarea nevoilor, organizarea și desfășurarea de webinarii și campanii de informare în carieră;
- Caută pe internet folosind motoare de căutare, grupuri de utilizatori sau bloguri și alte tehnici creative pentru a găsi candidați calificați;
- Identifică grupuri de utilizatori și asociații profesionale care ar putea conduce la candidați calificați;
- Urmărește și raportează în mod regulat managerului de angajare actualizările de stare, valorile cheie de recrutare și rezultatele;
- Recomandă pachetul de compensare adecvat pentru oferte bazat pe așteptările candidaților, echitatea internă și intervalele și obține aprobarea conform liniilor directoare sau a planurilor de salarizare/stimulare stabilite;
- Construiește o bancă de candidați calificați pentru nevoile viitoare;
- Întotdeauna caută noi modalități creative de a găsi candidați și de a propune noi abordări;
- Dezvolta o conștientizare a tendințelor IT și a altor evoluții de pe piața IT;
- Îndeplinește alte sarcini administrative după cum este necesar.
La imbarcare:
- Crearea unei experiențe grozave pentru noul angajat prin definirea și actualizarea procesului de onboarding pentru a crește gradul de satisfacție și reținere a noilor colaboratori;
- Creați politici clare și liste de verificare a angajaților pentru a asigura o integrare ușoară în companie;
- Creați și trimiteți e-mailuri cu informații despre companie și poziție;
- Pregătiți kiturile de îmbarcare;
- Colectarea de feedback constant cu privire la procesul de onboarding.
Consultanta HR:
- Lucrează îndeaproape cu conducerea și angajații pentru a îmbunătăți relațiile de muncă, a construi moralul, a crește productivitatea și a menține;
- Initierea si gestionarea proiectelor de resurse umane;
- Actualizarea și dezvoltarea politicilor și procedurilor de HR.
Sunteți potrivit dacă aveți:
- 1+ ani de experiență în recrutare IT cu ciclu complet într-un mediu de companie cu ritm rapid;
- Abilitatea de a lucra cu o varietate de metode de aprovizionare;
- Cunoștințe informatice intermediare până la avansate cu MS Office, Word, Excel, Power Point și Outlook;
- Capacitate puternică de orientare către detalii, urmărire și organizare;
- Abilități puternice de comunicare interpersonală, de ascultare, verbală și scrisă;
- Abilitatea de a lucra independent, entuziasmat și creativ, cu supraveghere limitată;
- Abilitatea de a evalua cu acuratețe setul de abilități ale candidatului, motivația, precum și potrivirea postului și companiei;
- Experiență de colaborare cu mai multe părți interesate și candidați;
- Deschidere pentru a împărtăși cunoștințele și cele mai bune practici cu echipa;
- Cunoaștere bună a limbii engleze, atât vorbit cât și scris.
Beneficiile noastre generale:
- Echilibrul muncii-viață: timp de lucru flexibil, lucrați de acasă pentru totdeauna, sărbătorește-ți ziua de naștere cu o zi liberă;
- Creștere personală: traininguri în domeniul abilităților soft, tehnice și de afaceri, cont Bookster gratuit, oportunitate de a învăța și de a lucra cu o varietate de tehnologii;
- Bunăstare: activități sportive online, reduceri la centre de fitness, asigurări de sănătate și de viață, pensie privată, tichete de prânz;
- Mod de lucru: echipe multiculturale, auto-organizate, mediu agil.